Gå til innhold

Ny hunter alt. Trenger nybegynner tpis!

Anbefalte innlegg

Da har jeg startet meg en dverghunter. Som jeg skal spilel sammen med en kamerat som er pala.

Men siden jeg ikke har spilt hunter før så trenger jeg noen tips.

1. På hvilket lvl får jeg mulighet til pet?

2. Da jeg kommer til å holde meg i SW område, finnes det er dvergetrener i SW?

3. Hvilke egenskaper er det viktig å satse på i begynnelsen? tenker da på fightingsskills og gunskills etc..

4. Er det slik at bjørn vil være den beste petten for meg? Tenker da på at det kan spise alt mulig og at den tåler mye bank. Jeg vil ha minst mulig "stress" med pet'en.

Da jeg skal fore min hunter med hjemmelagde våpen, skudd og gull fra min main figur, så gidder jeg ikke starte opp et yrke for hunteren. Da tiden skal brukes på å hjelpe palaen å lvl til det samme lvl som min main figur.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da har jeg startet meg en dverghunter. Som jeg skal spilel sammen med en kamerat som er pala.

Men siden jeg ikke har spilt hunter før så trenger jeg noen tips.

1. På hvilket lvl får jeg mulighet til pet?

2. Da jeg kommer til å holde meg i SW område, finnes det er dvergetrener i SW?

3. Hvilke egenskaper er det viktig å satse på i begynnelsen? tenker da på fightingsskills og gunskills etc..

4. Er det slik at bjørn vil være den beste petten for meg? Tenker da på at det kan spise alt mulig og at den tåler mye bank. Jeg vil ha minst mulig "stress" med pet'en.

Da jeg skal fore min hunter med hjemmelagde våpen, skudd og gull fra min main figur, så gidder jeg ikke starte opp et yrke for hunteren. Da tiden skal brukes på å hjelpe palaen å lvl til det samme lvl som min main figur.

1: Som allerede nevnt får du en quest på level 10 som gir deg muligheten til å skaffe deg en pet.

2: Det er ikke noe som heter "Dvergetrainer" noe sted i spillet. Det er imidlertid Class-Trainers, og dette er trenere for hunter, mage, warlock, priest osv. Det spiller ingen rolle hvilken rase class-traineren er, så om du er dverg er det ikke noe problem å snakke med hunter-trainer i andre byer.

3: I begynnelsen har du veldig liten mulighet til å "kontrollere" fightene i noen retning, fordi du ikke har noen pet eller traps. På lav level er det bare å stille seg opp på max avstand, starte å skyte og da fienden kommer innpå deg må du gjøre resten av kampen i melee.

4: Dette er et spørsmål som er besvart 1.4 millioner ganger på dette forumet, og alle andre forum: Det er ingen pet som er "best". Alle pets har forskjellige egenskaper/styrker/svakheter og du må bare prøve deg frem med forskjellige pets frem til du finner en som passer din spillestil.

Lenke til kommentar

3. Samme som rogue, bare at du også trenger litt intellect og en del spirit. Når jeg sier samme som rogue, mener jeg:

- Agility

- Dodge chanse

- Attack power

- Critt chanse

Og huntere trenger i tillegg:

- Parry chanse

- Mana regen

Når det gjelder gun og bow, er det best med gunner for dwarfs pga. bonusen. Closecombat er veldig viktig i starten, siden man ikke har noe godt pet til å holde aggro. Dual Wield med to raske økser er vel chanse noe av det beste, siden du ikke har noen instant-skills i closecombat som er basert på våpen skade. Det er hovedfoskjellen mellom clsoecombat hunter og rogue.

Lenke til kommentar

Paladinen kan jo tanke for deg, så no problemo med ranged. Kjør 2h våpen...bedre damage.

Det med speed/dam...har du en warrior til å ta aggro i tillegg til peten, så er det null problem med treigt og mye dam, men solo trenger du seriøst et raskt våpen for mindre aggro.

Dessuten: Skaff ei liste over beasts du får nye pet-skills fra på nettet. Har selv ikke giddi å oppgradere skills, og dette er dumt. Behold bjørnen, og sett han/hun i en stable slot, og tem den nye peten, få en loyalty lvl, og lær bjørnen skillen.

Lenke til kommentar

Stemmer...det er tryggere ville jeg si. De syke crittene du kan få med treige våpen er kjipt for de kommer ikke ofte, og kommer de er du ofte uforberedt, men med høyere crit-chance får du jo oftere crit, og da med et raskt våpen venner du deg til det, og er ikke så overrumpla når du plutselig critter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...