TomasK Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Tatt håndholdt med et gammelt Canon Powershot A40 kamera. Har fått høre jeg bør justere litt levels for å tone ned lyset fra hovedgaten. Endret 13. september 2005 av TomasK Lenke til kommentar
Linselus Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 :!: Hei! Bra bilde til å være tatt håndholdt. Jeg synes dette bildet virker realistisk i fargesammensetning. Og er ikke enig i hva du har fått av innspill som du skriver. Godt detaljnivå. Noe jeg har erfart ofte forsvinner fordi sterke lys fra neonskilt og andre sterke lyskilder i mørke ødelegger. Mvh Linselus Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Ville nok kuttet vekk store deler av den sorte himmelen. Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Hm.. men blir det ikke litt for "tungt" hvis det ikke er noe himmel? Lenke til kommentar
andeik Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Dæven! Nå fikk jeg gode minner. Var i Las Vegas for to år siden, og bodde på Tropicana (Rett bak det grønne hotellet) Morsomt å kjenne seg igjen 8) Lenke til kommentar
schumi Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Veldig bra!! Jeg synes du får frem akkurat slik det er der nede, det er sykt med lys i den byen! Er dette bilde tatt fra Statosphere tower? Ser også at du har fått med noe av lyset til Pyramide hotellet, fantastisk Endret 19. september 2005 av schumi Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hm.. men blir det ikke litt for "tungt" hvis det ikke er noe himmel? Det er to muligheter. Den ene er å klippe vek kall himmel og lukke bilde. Men det gir eter min mening litt lite dybde i dette bildet. Så den bedre muligheten er å bruke tredjedelsregelen. Det vil si plassere horisonten ca. 1/3 fra toppen av bildet. Lenke til kommentar
Sarge Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hm.. men blir det ikke litt for "tungt" hvis det ikke er noe himmel? Det er to muligheter. Den ene er å klippe vek kall himmel og lukke bilde. Men det gir eter min mening litt lite dybde i dette bildet. Så den bedre muligheten er å bruke tredjedelsregelen. Det vil si plassere horisonten ca. 1/3 fra toppen av bildet. Jeg støtter definitivt tredjedelsregelen her. Synes for øvrig bildet er en oppvisning i detaljer. Lysnivået virker på meg bortimot perfekt. En tittel som dukker opp i hodet mitt er "City of lights". Kanskje ikke så originalt, men det er jo beskrivende. Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Veldig bra!! Jeg synes du får frem akkurat slik det er der nede, det er sykt med lys i den byen! Er dette bilde tatt fra Statosphere tower? Ser også at du har fått med noe av lyset til Pyramide hotellet, fantastisk Hehe, takktakk. Planen var å få frem lyset fra pyramiden ja, og jeg klarte det til slutt.. Tok bilde fra toppen av paristårnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå