Gå til innhold

Bilde fra sist ferietur


TomasK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:!:

Hei!

 

Bra bilde til å være tatt håndholdt. Jeg synes dette bildet virker realistisk i fargesammensetning. Og er ikke enig i hva du har fått av innspill som du skriver.

 

Godt detaljnivå. Noe jeg har erfart ofte forsvinner fordi sterke lys fra neonskilt og andre sterke lyskilder i mørke ødelegger.

 

Mvh

Linselus

Lenke til kommentar
Hm.. men blir det ikke litt for "tungt" hvis det ikke er noe himmel?

Det er to muligheter. Den ene er å klippe vek kall himmel og lukke bilde. Men det gir eter min mening litt lite dybde i dette bildet. Så den bedre muligheten er å bruke tredjedelsregelen. Det vil si plassere horisonten ca. 1/3 fra toppen av bildet.

Lenke til kommentar
Hm.. men blir det ikke litt for "tungt" hvis det ikke er noe himmel?

Det er to muligheter. Den ene er å klippe vek kall himmel og lukke bilde. Men det gir eter min mening litt lite dybde i dette bildet. Så den bedre muligheten er å bruke tredjedelsregelen. Det vil si plassere horisonten ca. 1/3 fra toppen av bildet.

Jeg støtter definitivt tredjedelsregelen her. Synes for øvrig bildet er en oppvisning i detaljer. Lysnivået virker på meg bortimot perfekt.

 

En tittel som dukker opp i hodet mitt er "City of lights". Kanskje ikke så originalt, men det er jo beskrivende.

Lenke til kommentar
Veldig bra!! :D Jeg synes du får frem akkurat slik det er der nede, det er sykt med lys i den byen!

 

Er dette bilde tatt fra Statosphere tower? Ser også at du har fått med noe av lyset til Pyramide hotellet, fantastisk :D

Hehe, takktakk. :)

 

Planen var å få frem lyset fra pyramiden ja, og jeg klarte det til slutt.. Tok bilde fra toppen av paristårnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...