Fidelio Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Noen som har fått de nye hastighetene? Sist de satt opp farten fikk jeg ikke oppgraderingen før jeg hadde ringt dem og sagt fra:-( Lenke til kommentar
albe Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Sjekka igår. Har fortsatt ikke fått oppgradert farta. Lenke til kommentar
Majorp Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Sjekka samme dagen som nyheten kom ut og linja mi var oppgradert da. Har nå Delta5500 men får litt over 5900kbit. Fornøyd ja. Mvh MajorP Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Noen som har fått de nye hastighetene? Sist de satt opp farten fikk jeg ikke oppgraderingen før jeg hadde ringt dem og sagt fra:-( Jeg har fått oppgradert linja mi. Skal vel ha Echo Max (8000/800) men linja jeg har er ikke god nok. I routeren min står det 6400/864 Kbps Har hatt mye problemer med routeren min i det siste, så de tok oppgraderingen min "på sparket" men jeg hadde de på telefon Endret 15. september 2005 av Yazfat Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Ikke ennå. Lenke til kommentar
Apocalypse Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) jeg restarta ruteren i går, siden de sa at hvis den ikke ble oppgradert at man skulle restarte ruteren. De har fortsatt ikke satt opp hastigheten. Endret 13. september 2005 av Apocalypse Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 ......... her har det skjedd lite .... Men jeg har fått fem eller seks mailer av dem tror jeg der det står at de "snart" setter opp hastigheten på linja mi.... Lenke til kommentar
magio Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Venter i spenning her også Var ikke blandt de første som fikk oppgradert forrige gang heller, så jeg forventer vel det samme nå også. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 jeg blir gla bare jeg får linja mi snart jeg.... lei av å surfe på biblioteket.... Lenke til kommentar
talisar Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Jeg har også oppgradert til en Echo Max linje siden de nye prisene der tilsvarte det jeg ga for Charlien min nå. Jeg fikk faktura i forrige uke.. og den var på det gamle beløpet så jeg sendte en klage. Jeg får 6880/864 forresten og maxer dermed ikke helt ut. Dette har krøpet sakte oppover fra rundt 6400 førstegang jeg restarter routeren etter jeg ringte. Får se om jeg kan traine linja litt til:) Endret 13. september 2005 av talisar Lenke til kommentar
bj0rnar Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Får ikke 4mbit engang jeg, det er visst ikke god nok linjekvalitet fra meg til sentralen!! Er visst 3 km fra sentralen. Hvordan kan de si noe sånt, det er ikke min feil at de kobla meg om slik de gjorde? Kan jeg kreve at de ordner linja mi så jeg får det jeg betaler for? Håpløst, særlig når naboen min som bor 50 m unna bare er 1km fra sentralen, og dermed har god hastighet.. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Har ikke lagt merke til noen hastightes endring her heller. Tror at de fleste skal få oppgradert linja si før september. Det er jo en stund til. Vent litt med tålmodighet. 1.okt kan man la klagene renne hvis det fortsatt ikke har skjedd noe. Lenke til kommentar
voodoodoo Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Jo mer jeg klager over hastigheten jo lavere blir den... Hadde 2400/512 (max av hva linja tålte)...Skulle ha hatt 12000/1200 (ADSL2).. fikk 1150/800, klagde og de "retta" en feil i sentralen min... er nå nede i 800/320... I tillegg ser jeg på forfallsregisteret mitt at giroen er på over 1000 spenn.... Noen bedre ? Lenke til kommentar
Phone Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Noen bedre ? Neppe... Jeg venter også i spenning på linjeoppdatering Lenke til kommentar
Gef Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Mest sansynlig må vi nok vente ut måneden. Lenke til kommentar
tcarl Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hei. Har bestillt Fox 10+, men fikk beskjed at det tar 10 uker før jeg får beskjed når jeg kan få denne hastigheten. Er det noen andre som har fått noe mere opplysninger om hvor lang tid det tar å få Fox hastighetene ? hilsen tcarl Lenke til kommentar
tomin Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 6-8 uker fikk jeg svar da jeg bestilte det som nå er fox hastighet , jaha tenkte jeg det var bra , nå er det september , og jeg bestilte i mars men har fått thompson speedtouch 516 router så det må vel nerme seg nå Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Har hatt mye problemer med routeren min i det siste, så de tok oppgraderingen min "på sparket" men jeg hadde de på telefon Litt offtopic.... Yazfat, jeg tror din IP adresse er fortsatt synlig på det bildet du la ut. Ontopic Nå er jeg litt lettet angående oppgraderinger av linjer. Jeg nesten trodde at det var bare meg som ikke hadde fåt linja oppgradert. Uansett, i går har jeg sagt opp mitt abonnement hos NGT. Er blitt temmelig lei av deres kundeservice, og synes at det var på tide å bytte leverandør (etter flere år). Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Litt offtopic.... Yazfat, jeg tror din IP adresse er fortsatt synlig på det bildet du la ut. Ontopic Nå er jeg litt lettet angående oppgraderinger av linjer. Jeg nesten trodde at det var bare meg som ikke hadde fåt linja oppgradert. Uansett, i går har jeg sagt opp mitt abonnement hos NGT. Er blitt temmelig lei av deres kundeservice, og synes at det var på tide å bytte leverandør (etter flere år). Bildet er endret nå Har nå blitt satt ned til 5600/768, det vil si cirka det jeg har hatt fra før. Noe høyere kan ikke jeg ha, da blir linjen for ustabil for NextPhone Lenke til kommentar
Makky Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Har ikke fått oppgradert linja enda jeg heller...men de har heller ikke satt den ned siden "sommertilbudet". Har fortsatt 8000/800 Men får ikke maks ut av linja, får bare 6496/864 Offtopic: Under "quick view" og under "profiles"...så står det ikke ngt lenger...har ikke rørt noe. Så jeg får ikke sett hvor mye % av linja som brukes...kjipt Vil heller ikke restarte, pga jeg da kanskje får lavere hastighet Endret 15. september 2005 av Makky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå