LarsP Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 HE WINZ PRIZE: Kenneth, det skulle da bare mangle. Lenke til kommentar
kr0ken Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 bare for å kritisere han mer du skal ikke nødvendigvis bruke Å selv om det er infinitiv, det er noen ganger du skal bruke OG foran infinitiv også så det så Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Har dere noe forslag eller noen meninger om gode og ikke så gamleDVDer som er og anbefale og se? Skrevet av samme fyr. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Kan ikke kalle meg ekspert i rettskriving, men det der var seriøst bra! :!: Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Bæsja på leggen han der ja Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Bæsja på leggen han der ja eller på Hw.no-språk: dreit seg på leggen Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Bæsja på leggen han der ja eller på Hw.no-språk: dreit seg på leggen men hvorfor skulle hw.no folk snakke annerledes med tanke på at northgarden er medlem av hw.no nettverket og sa bæsja på leggen, snakker ikke han hw.no språk nå? Ontopic: :!: Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 herrregud, elsker slike folk *le litt mer* Lenke til kommentar
srbz Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) nå skal jeg ut å gå, ikke nå skal jeg ut og gå i preteritum blir det da skulle jeg ut å gå vs da skulle jeg ut og gikk edit: jeg bare kikker litt på spesialtilfellene jeg spør nå språkrådet, skal poste svar her når jeg får det, men den kommer ikke før om en ukes, drar på ferie i morgen og kommer hjem søndag kveld om en uke. ksla prøve å huske dere da... nei, vettu, jeg er helt satt ut nå. Språkrådet skal gjøre alt så vanskelig Ut og spiseI forbindelser som "Skal dere ut og spise?" har vi bare en infinitiv, men siden det heter "De var ute og spiste", kan vi tenke oss at det er utelatt en infinitiv her (dra, gå, reise e.l.), slik at det bør hete: "Skal dere ut og spise?", "Han ville ut og prøve lykken" osv., med og. I utgangspunktet virker å rett for meg, men når man skal begynne å forestille seg ord som ikke er der, hvordan skal man da klare å skrive korrekt norsk? Forresten så vil setningen "Skal dere ut og spise?" direkte omskrevet til preteritum bli "Skulle dere ut og spiste?". Er det språkrådet som tuller her? Endret 1. oktober 2005 av surbz00r Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 mer fra samme fyr: Bruker Gruppe: Medlemmer Innlegg: 1408 Ja, som topic sier... Når man kommer inn på CS servere kommer det på noen ein webside dær det står til vanlig noe CS offesielle greier og man må trykke OK før man velger team. Vet noen hvordan man legger inn slik at det kommer opp ein side i steden for det dær offesielle CS greiene i den ruta? Har AMX mod på serveren... Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 mer fra samme fyr: Bruker Gruppe: Medlemmer Innlegg: 1408 Ja, som topic sier... Når man kommer inn på CS servere kommer det på noen ein webside dær det står til vanlig noe CS offesielle greier og man må trykke OK før man velger team. Vet noen hvordan man legger inn slik at det kommer opp ein side i steden for det dær offesielle CS greiene i den ruta? Har AMX mod på serveren... **Knis** Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 mer fra samme fyr: Bruker Gruppe: Medlemmer Innlegg: 1408 Ja, som topic sier... Når man kommer inn på CS servere kommer det på noen ein webside dær det står til vanlig noe CS offesielle greier og man må trykke OK før man velger team. Vet noen hvordan man legger inn slik at det kommer opp ein side i steden for det dær offesielle CS greiene i den ruta? Har AMX mod på serveren... **Knis** som jeg sa, du tok ordene rett ut av kjeften min Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 hvem sin signatur ble kommentert? Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 hvem sin signatur ble kommentert? hans egen, vel Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 hvem sin signatur ble kommentert? hans egen, vel er ikke akkurat en selvfølge... Signaturen din ("regel") hvor her blir det forklart at det er hans egen signatur? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Husker ikke hvem sin sigg det var, men det stod noe sånt som "Jeg gidder ikke og lære meg og/å, så gi faen i og plage meg" elns. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Husker ikke hvem sin sigg det var, men det stod noe sånt som "Jeg gidder ikke og lære meg og/å, så gi faen i og plage meg" elns. ok, har selv sett den signaturen når du sier det, men husker ikke hvem det var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg