Tordenflesk Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Syns 256 er fint jeg. Får med deg AOE2 + masse maps på 256 MB. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Takkar ikkje nei til ein minnepinne eg, men "Hell freezes over" før eg vinner noko Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Kanskje litt vanskliger spm neste gang. Men med 256MB som premie er vel spm passe vansklige Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Alle som synes premien er for dårlig kan dra seg langt vekk fra denne konkurransen/tråden, slik at vi positive individer som gleder oss over de små ting i livet, kan få en bedre sjanse til å vinne!! Javel. Så man er plutselig en skygge av satan fordi man synes 256 MB minnepenner hører hjemme i forrige århundre, og ikke i en gjeldende konkurranse? Og ta det rolig, jeg skal ikke bli med i konkurransen, det er ikke engang bryet verdt å lete opp svarene for å vinne en lusen minnepenn. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 synest premiene var litt i minste laget, skulle vunnet noe me eksklusivt. Take it or leave it... ps. hvis du vinner så får du autografen min, greit ? hmm? Lenke til kommentar
Slither Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Takkar ikkje nei til ein minnepinne eg, men "Hell freezes over" før eg vinner noko ...hell freezes over every winter... Hell... en plass utfor Trondheim, remember? rett ved Værnes Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Takkar ikkje nei til ein minnepinne eg, men "Hell freezes over" før eg vinner noko ...hell freezes over every winter... Hell... en plass utfor Trondheim, remember? rett ved Værnes Ser bra ut for meg då Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Trodde registrert minne var for å øke stabiliteten, jeg... Lenke til kommentar
qdos Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Trodde registrert minne var for å øke stabiliteten, jeg... Det også... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Alltid stilig med konkurranser, og spørsmålene var bra. Bare synd jeg ikke kan delta. Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Alle spørsmåla er nå så vanskelige...eg tippa fyrst og etterpå sjekka eg da, 3 feil. Og dei andre fann ikkje eg. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Syns disse spørsmålene var litt tvetydige ja. Men jeg skal vinne allikevel! -- Kom til å tenke på: Har jeg egentlig sendt inn svar? Mener å huske at jeg sendte inn men tror jeg avbrøt fordi jeg var usikker. Hva skjer om jeg sender inn en gang til? Kan jo sende i mammas navn så er jeg på den sikre siden. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Trodde registrert minne var for å øke stabiliteten, jeg... Nei, det er ECC. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Trodde registrert minne var for å øke stabiliteten, jeg... Nei, det er ECC. Trodde det var det samme jeg... Jaja! Lenke til kommentar
megascorcher Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Håper jeg vinner... har aldri eid noen mem-stick, kunne trenge en. Eneste jeg har vunnet før var en antiviruspakke som jeg ikke trengte. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hvis jeg vinner en minnepinne, så skal jeg gi den bort til stedattera mi som går sisteåret på videregående, i stedet for at hun skal fly rundt med disketter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå