Howard Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Sommer er blitt til høst og det er nok en gang på tide på ta på tenkehatten. Vi kjører igang en ny konkurranse. Les mer Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Har vel en håndfull minnepinner allerede, men skitt au.... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Fine spørsmålstegn iallefall, det skal dere ha ! Lenke til kommentar
Xell Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hadde vært norsom å se hva HW.no mener svarene er (når konkuransen er slutt seff), for personlig mener jeg spørsmål 4 er litt tvetydig når man leser på Kingston sine sider. Lenke til kommentar
magio Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hvor lenge varer konkurransen? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Synes også spørsmål nummer 3, var litt vrien.... Ville egentlig ikke vsare på noen av dem, men antar at han som kaget konkurransen ver mer enn meg isåfall. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Lusne premier... Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 dere skulle delt ut 1Gb minnepenner istede eller mer, 256 synes jeg personlig er litt for lite! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 dere skulle delt ut 1Gb minnepenner istede eller mer, 256 synes jeg personlig er litt for lite! Makan til syting. Dette er konkuranse som er helt frivillig å være med på. Hvis du synes 256 er for lite så kan du bare la være å delta. Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Bra! endelig litt motsand (not) Ellers så er denne bra! Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Synes det er kjempeartig med litt konkurranser, jeg da Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 dere skulle delt ut 1Gb minnepenner istede eller mer, 256 synes jeg personlig er litt for lite! Makan til syting. Dette er konkuranse som er helt frivillig å være med på. Hvis du synes 256 er for lite så kan du bare la være å delta. Et program i Officepakken...? Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Konkuranser er alltid gøy (spesiellt når en vinner, noe som jeg veldig sjeldet gjør... hehe) men det er ett spørsmål som jeg tror er litt feil da... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 dere skulle delt ut 1Gb minnepenner istede eller mer, 256 synes jeg personlig er litt for lite! Makan til syting. Dette er konkuranse som er helt frivillig å være med på. Hvis du synes 256 er for lite så kan du bare la være å delta. Et program i Officepakken...? huh? hva mener du ? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 dere skulle delt ut 1Gb minnepenner istede eller mer, 256 synes jeg personlig er litt for lite! Makan til syting. Dette er konkuranse som er helt frivillig å være med på. Hvis du synes 256 er for lite så kan du bare la være å delta. Et program i Officepakken...? huh? hva mener du ? Word Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 dere skulle delt ut 1Gb minnepenner istede eller mer, 256 synes jeg personlig er litt for lite! Makan til syting. Dette er konkuranse som er helt frivillig å være med på. Hvis du synes 256 er for lite så kan du bare la være å delta. Et program i Officepakken...? huh? hva mener du ? Word hehe, jeg burde ha tatt den Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 synest premiene var litt i minste laget, skulle vunnet noe me eksklusivt. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Alle som synes premien er for dårlig kan dra seg langt vekk fra denne konkurransen/tråden, slik at vi positive individer som gleder oss over de små ting i livet, kan få en bedre sjanse til å vinne!! Har kun 32MB'ere her, så en 256MB hadde vært greit. Endret 13. september 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
qdos Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 synest premiene var litt i minste laget, skulle vunnet noe me eksklusivt. Hvor eksklusive premier forventer du deg egentlig i en konkurranse hvor det er gratis å delta, og det tar nøyaktig 8 sekunder å besvare spørsmålene? Hvis du tror at noen hoster opp en Ferrari i premie for disse spørsmålene må du nok justere forventningene dine noen hakk. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) synest premiene var litt i minste laget, skulle vunnet noe me eksklusivt. Take it or leave it... ps. hvis du vinner så får du autografen min, greit ? Endret 13. september 2005 av jarmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå