Eglath Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Når jeg vil instalere et uskyldig lite program, så kommer det opp en melding om at jeg må være administrator for å kunne instalere kjedelige greier. Er det noen luringer der ute som kan en metode der administrator "problemet" kan ungås? Må også beklage at jeg sikker ha funnet en dårlig plass å poste. Lenke til kommentar
chil Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 logg deg inn som administrator! eller en konto med administrator rettigheter. Noen annen måte er det nok ikke Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 lukter jeg msn messenger her eller? Lenke til kommentar
meitemark Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 windows har svak sikkerhet så alt du er nektet er adgang til registrert (i de fleste tilfeller), så hvis du kopierer inn programmet fra en maskin som allerde har det instalert så trenger du ikke installere det. Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Du kan endre brukerstatusen på brukerkontoen din, slik at du har administrator-rettigheter selv om du ikke er logget på som "Administrator". Men da må du først logge deg på som administrator, for å kunne gjøre de endringene. Hvis det er opp til andre å avgjøre om du skal kunne installere programmer, så må du ta en prat med vedkommende. Lenke til kommentar
Eglath Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Takk for svar. Takk for ideene de kan gå men problemet er at jeg ikke kommer meg inn på administrator kontoen whatsoever men jeg kan jo gjøre som "meitemark" sa selfølgelig, litt trasig men det får man tåle hvist det ikke er noen annen måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå