eivin Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Min maskin har skjermkort integrert på hovedkortet. Nå har jeg satt inn et ekstra skjermkort i AGP. Vil gjerne koble til to skjermer, men finner bare det nye kortet i kontrollpanelet. Er det noe spesielt jeg må gjøre for å få dette til? Takk! Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Jeg er ikke noen ekspert på dette, men jeg tror ikke du kan bruke begge skjermkortene samtidig. Om du skal ha to skjermer tror jeg du må ha to utganger på AGP-kortet. Lenke til kommentar
eivin Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Ser nå i HELP at hvis det integrerte skjermkort skal brukes i konfigurasjonen, må kortet angis som VGA. Tenkte å prøve dette, men hvordan angir jeg det som VGA? Holder det å rope høyt, eller har noen et bedre forslag? Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Holder det å rope høyt, eller har noen et bedre forslag? Mange driver det langt vha. stemmen ja Tror det er mulig å kjøre dual med skjermkort i PCI-slot. Hvilket hovedkort? Lenke til kommentar
eivin Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Epox VIA KM400 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Du kan nok ikke bruke både den integrerte skjermkretsen og et AGF-kort samtidig. I BIOS har du kun valget mellom å bruke én av dem. Det eneste brikkesettet som kunne bruke begge samtidig var tidlige utgaver at ATi Radeon Xpress 200G. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå