BA1 Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hei. Har leita litt rundt på nettet, men er vanskeleg å finne norske nettbutikkar med harddisk kabinetter for S-ATA disker som støtter både S-ATA og USB eller FireWire utgang. (eller kanskje eg er dårleg å leite ) Uansett, viss nokon har tips om gode kabinett for S-ATA disker som har: S-ATA utgang og USB2.0/FireWire (helst begge, men 1 type er nok) ... vert eg veldig glad Takk. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) du kan forøvrig ta en titt her! ser ikke at det var noen særlig med s-ata og usb/firewire der. Det er nok de fleste, så hvis det ikke er der så finnes det nok ikke Endret 15. september 2005 av Man0war Lenke til kommentar
pcOmanen Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 det var ikke mange kabinettene der! og hvorfor kjøper du ikke bare en sånn? Fåes i sølv. er ikke alle kabinett Universellt når det gjelder s-ata hd'er og de andre 3,5" Gjenstander? Og jeg ville aldri valgt kabinett utifra ekstern Kontakter =). Det finnes mange Dårlige kabinetter rundt om! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå