Cacophobia Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Er det noen andre en meg som enda ikke har fått oppgradert telenor linjen sin?? Skull jo ha fått det for mange måndeder siden. Jeg har Telenor ekstra og får enda bare 1024/256 . Begynner å bli irretert , har sitter her og gledet meg Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 du er sikker på at du faktisk kan få høyere hastighet en den du har? Er ikke verre enn å ringe kundeservice å spørre om de kan sjekke det for deg.. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Jeg har fått den linjen oppgradert for lenge siden, men ring kunderservice og spør Lenke til kommentar
Cacophobia Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Ingen av de jeg kjenner fra denne byen med Telenor har fått oppgradert linjen. Jeg ringte inn for en måned siden og da sa de skulle ordne det om ca. 2 uker Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Jeg har ikke fått oppgradert linja mi enda, men fikk brev i forrige uke hvor det sto at de skal gjøre litt arbeid i sentralen jeg er tilkoblet i de neste ukene så jeg regner med å bli oppgradert snart har 1024/256 nå og skal ha 2000/300 Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Jeg har NGT sin 4000\400 og skal egentlig bli oppgradert til 5500, men pågrunn av at sentralen ikke vil gi meg mer så får jeg nok ikke noe mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå