maltake Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 hvilket program må jeg bruke på laptop uten nett for å se php script o.l (er ikke sikker på om dette er riktig forum, men fant det fornuftig å legge det her) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Tror du skal prøve å beskrive problemet ditt litt nærmere. Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 veeeeldig feilposta ja. få den flytta hit så kanskje du får svar. Lenke til kommentar
israrkhan Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Søk etter EasyPhp på google. Innebygget apache, sql og php (Hvis jeg forstod problemet ditt riktig da...) Lenke til kommentar
maltake Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 ja, jeg mente at hvis jeg lager en side, også for å se hvordan php scriptet ser ut så må jeg legge det på en server, men problemet er at jeg ikke har nett på laptop når jeg drar vekk herifra, og må ha et program som gjør sånn at jeg ser hele siden. (arg, dårlig på å forklare) trur det er easyphp, takk neofix Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 en måte du kan gjøre er å sette opp apache med php støtte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå