johann Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hei, er ikke så god på data. Men sånn, hvor ligger ram brikkene? Mvh Johan Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 ved siden av prosessoren.. du burde kanskje lese en guide på hvordan man bygger/demonterer pc.. Lenke til kommentar
johann Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Tror jeg klarer det, har sett på en kamerat bygget en data. Så veldig enkelt ut, så da er det vel like enkelt om jeg gjør det. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Guide til PC-bygging Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Tror jeg klarer det, har sett på en kamerat bygget en data.Så veldig enkelt ut, så da er det vel like enkelt om jeg gjør det. Få han kompisen til å vere med deg når du begynner da.. med så lite kunnskap så håper jeg ikke det er dyrt utstyr du skal til med Men begynte sikkert på samme måte selv og jeg har aldri ødelagt noe hw.. utenom den gangen jeg va 7 år gammel og fant en rød knapp bakpå en pc.. funka ikke uansett så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå