Yuri_Kenobi Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Jeg skal en tur til hovedstaden i slutten av September, og har lyst til å kjøpe meg en PSU, Icemat og Logitech MX518 (eller G5 hvis den ikke er så slt for dyr). Men jeg vet jo ikke om noen butikker der, så jeg håper noen som er mer kjent kan gi meg noen tips. Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Datakjeden og Digitalimpuls ligger like ved siden av hverandre i Møllergata, midt i sentrum. Begge har pusset opp og blitt riktig så fine, så jeg ville starta der hvertfall Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Vel du har Datakjeden og Digital Impuls som begge ligger i Møllergata, noe som vil si at hvis du går oppover karl johansgt. så blir det ca. et par hundre meter til høyre Og så har jo Netshop åpnet på Kalbakken. Det er sikkert flere, men det er de jeg kommer på i farten. Lenke til kommentar
SAGman Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Pyton.no har hentelager på Lysaker, rett utenfor Oslo Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 virker som om netshop også er i oslo http://www.netshoposlo.no Lenke til kommentar
Stinmaker Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Datasupply på markveien i nedre grunerløkka, greie priser og hyggelig service Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) ComputerCity på Alnabru, Datakjeden er også å finne på Stovner. men dette er kanskje litt langt fra sentrum.. Nest siste stasjon på T-banens linje 5 mot øst.. Endret 13. september 2005 av Andreasfe Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Datasupply på markveien i nedre grunerløkka, greie priser og hyggelig service Tenkte ta å besøke de idag eller i morgen jeg Lenke til kommentar
Yuri_Kenobi Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Takk for svar! Har Digital Impuls samme priser i butikken som online? Brukbart billig Logitech G5 der! Lenke til kommentar
PoNdUs Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Ja de har samme pris i butikken som på nett Lenke til kommentar
Yuri_Kenobi Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Så bra da! De får sikkert G7 ganske billig også. Jeg ringte å spurte, litt over 700 fikk jeg høre. Vet ikke hvor vidt jeg skal tro på det, men det blir kanskje heller det blir G7 på meg! Har alltid vært tilhenger av tråløse mus! Bare synd at G5 ser så mye kulere ut.. Også kan jeg kjøpe meg G15 når det kommer, så blir det jo 'ownage'! Endret 13. september 2005 av Yuri_Kenobi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå