hehehe Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hei, Tok noen bilder av Nittedal kirke i går kveld, og her er et av de. Nittedal kirke (bildet er ubehandlet) Det var rimelig mørkt, men kirken ble delvis lyst opp av noen oransje "lyskastere"... Lukkertid 30 sek./blenderåpning 5,6/ISO 100 (kamera EOS 350D/kit obj.) Vil noen gi meg konstuktiv kritikk på dette bildet (komposisjon, bildekvalitet osv..)? Mvh TvE Lenke til kommentar
hehehe Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Takk for alle tilbakemeldingene Jeg skal forsøke å huske på dittenogdatten når jeg fotograferer i mørket neste gang Her er en litt lysere utgave av bildet.. Her må dere klikke!! (ikke så mange av gangen da...) Lenke til kommentar
spaakh Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 du har ikke vurdert å forminske bildet litt? Lenke til kommentar
Irish Coffee Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Det første bildet du la ut her syns jeg var kjedelig og ikke spesielt spennende. Men den andre versjonen du la ut var fantastisk. Det fikk frem detaljene i bildet og ga en flott stemning. Er det du som er så flink til å redigere bildene i ettertid så må jeg si at du har et naturtallent. Skulle ønske jeg var like flink Lenke til kommentar
hehehe Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Kanskje en idé å forminske bildene, ja.. Tenkte ikke på det da jeg sitter på 30Mbit linje på jobb... Elmer: jeg vet hvor du bor... Mvh TvE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå