Stonewyck Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Noen som vet om denne mobilen kommer til Norge, evnt når? Har lest specs liste på nett, og denne virker utrolig fet. En potensiell N series killer. Lenke til kommentar
molna Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Nei, 903 er eksklusiv for Vodafone. Du kan sikkert importere, men husk at den må være unlocked. Jeg har brukt 903 på jobb siden mai, så den burde da allerede være lansert eller i allefall like rundt hjørnet. Lenke til kommentar
Stonewyck Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Jøss, trodde ikke den var sluppet på markedet enda... Hvor mye betalte du for din? Vet du hvor mye man må gi for en som er unlocked, og hvor man kan få ta i en slik en? Lenke til kommentar
molna Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Er ikke min, er jobben sin. Ville heller valgt 703 though. Lenke til kommentar
Hmetal Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 man kan få kjøpt SHARP 903, men ikke i norge. du kan bestille fra www.plemix.com som har den for ganske grei pris, men det er sikkert ikke no norske menyer eller norsk t9 på den. så hvis du klarer deg uten det, er det vel greit å kjøpe derifra også. Lenke til kommentar
bangbang Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Er ikke min, er jobben sin.Ville heller valgt 703 though. Hvorfor 703 framfor 903? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå