ZeroCool Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Sliter litt... hva er en papst vifte? settes den på kabinettet? Hvilket kjølepasta burde jeg ta? burde jeg ha en grill på kabinettet? Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 En Papst vifte, er bare en vifte av merket Papst. Kjølepasta kan du bare glemme, hvis det er en kabinettvifte du snakker om. Kan være lurt å montere et filter foran vifta, så ikke støv og dritt kommer inn i kabinettet. Lenke til kommentar
daho Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Quote: Hva er en papst vifte? Det er et merke, de er som regel stillegående. Quote: Settes den på kabinettet? Ja, kan brukes på radiator, kjøleribbe, kabinett. Quote: Hvilket kjølepasta burde jeg ta? Arctic Silver 3 Quote: Burde jeg ha en grill på kabinettet? Hva skal du med grill? Skal du grille eller? Neida :razz:. Det spørs det, hvilket kabinett har du. Lenke til kommentar
ZeroCool Skrevet 13. august 2002 Forfatter Del Skrevet 13. august 2002 Jeg har et Chieftec TX-10W-D, Case Midi ATX Tower 360W W/Door Scorpio... Kan det være lurt med en kabinettvifte? kan jeg da i så fall installere denne bak en eventuell grill med filter?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå