eplee Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Jeg skal ha en IDE Harddisk på 250gb , lurte jeg på hva som var lurest å kjøpe. Har tenkt på Samsung SpinPoint P120 250 GB Men så så jeg at Maxtor DiamondMax 10 250 GB har 16mb cache ... Er det da lurere å kjøpe denne? Eller er det en annen harddisk jeg heller burde kjøpe ? Takker for svar Lenke til kommentar
embark Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Jeg har 2 stk. SpinPoint harddisker, og har aldri hatt problemer med noen av dem. Men i og med at Maxtor'en har 16MB cache, mens Samsungen har 8MB. Men hvorfor ikke kjøpe SATA? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Samsung sine er driftssikre og støysvake, gå for en Samsung! Lenke til kommentar
eplee Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Har bare en sata på hovedkortet. og den bruker jeg . nå trenger jeg mer plass og da må jeg ha IDE.. Så jeg burde gå for samsung selv om de har 8mb? Lenke til kommentar
paron.no Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hva ønsker du av harddisken? Høyere ytelse = Maxtor, WD Lav støy = Samsung, Seagate Lenke til kommentar
embark Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Det som datating sier er veldig rett, SpinPoint harddiskene er kvalitet. Og personlig har jeg ingen erfaring med Maxtor, så jeg tror jeg ville gått for en Samsung. Lenke til kommentar
maximus Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hvis du vil ha speed, lavt støynivå, kvalitet, velg en Hitachi 250GB Deskstar 7K250 IDE HDD. Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hvis du vil ha speed, lavt støynivå, kvalitet, velg en Hitachi 250GB Deskstar 7K250 IDE HDD. Jeg håper dette var ironisk ment? Gleder meg til å se reaksjonene på at en IBM/Hitachi blir anbefalt som støysvak og kvalitetssterk. Lenke til kommentar
maximus Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hvis du vil ha speed, lavt støynivå, kvalitet, velg en Hitachi 250GB Deskstar 7K250 IDE HDD. Jeg håper dette var ironisk ment? Gleder meg til å se reaksjonene på at en IBM/Hitachi blir anbefalt som støysvak og kvalitetssterk. Vel, da er du dårlig oppdatert. De nye hd'ene har ikke disse svakhetene. Har en slik selv, og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
paron.no Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hitachi sliter enda. Og at de er støysvak i forhold til Samsung og seagate er vel litt å ta i. Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hvis du vil ha speed, lavt støynivå, kvalitet, velg en Hitachi 250GB Deskstar 7K250 IDE HDD. Jeg håper dette var ironisk ment? Gleder meg til å se reaksjonene på at en IBM/Hitachi blir anbefalt som støysvak og kvalitetssterk. Vel, da er du dårlig oppdatert. De nye hd'ene har ikke disse svakhetene. Har en slik selv, og er veldig fornøyd. Jeg var også veldig fornøyd, helt til den nye 200Gb disken røyk etter ett par måneder. Lenke til kommentar
maximus Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Jeg var også veldig fornøyd, helt til den nye 200Gb disken røyk etter ett par måneder. Tror jeg kan garantere deg at det er noen som har hatt Seagate og Samsung disker som har tatt kvelden etter en måned eller to. Lenke til kommentar
maximus Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Fant følgende anbefaling på hw.no: Mellomklasse I mellomklassen kan vi anbefale en Hitachi Deskstar 7K250 250 GB, som tilbyr svært god ytelse med sine 7200 rpm og 8 MB cache. Støynivået er også svært hyggelig på denne disken. Lenke til kommentar
Nvidia Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Samsung er de mest stillegånde diskene pr. dags dato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå