Gå til innhold

My computer / Tiles - som forsvinner

Chief

Anbefalte innlegg

En ting som har plaget meg siden XPs begynnelse. Inne på my computer viser den harddiskene for seg, flyttbare disker for seg og nettverksstasjoner for seg. Og så plutselig så gjør den ikke det lenger. Jeg har fortsatt valgt Tiles under view menyen, men likevel vises nå alt etterhverandre uten noe orden.

Hva som gjør dette, og hvordan kan jeg fikse det.

Det irriterer noe vanvittig, og jeg forstår ikke hvorfor det bare plutselig blir sånn. Trodde jeg etterhvert kunne Windows rimelig inn og ut, men akkurat dette problemet finner jeg bare ikke ut av.

Håper noen som har vært borte i dette problemet og kan forklare hva som skjer når dette skjer.

-Chief-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var ikke helt det jeg tenkte på..

Du vet når Windows XP akkurat har vært installert står det til en visning på Min Datamaskin sånn at den sorterer Harddiskene for seg selv, flyttbare medium for seg selv og nettverksstasjoner for seg selv. Dette gjelder bare på Min Datamaskin, men så plutselig er det ikke sånn lenger, selv om jeg har valgt samme visning som alltid.

Lenke til kommentar

kakkle takker.. Endelig, nå er det ingenting som stopper meg.. Mohohahhahahaahahahhaaahaaaa

nei da, ble litt revet med her..

Men det var løsningen ja. Har fundert uhorvelig lenge på det problemet.

Takker

-Chief-

Endret av Chief
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...