Håvard Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hallo. Nå har jeg fått instalert SuSE Linux og fått gjort noen instillinger i den.. Nå leter jeg etter en msn klient,,, Hvilken anbefaler dere? Lenke til kommentar
grimzy- Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Gaim. Kopete hvis du bruker KDE. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 AMSN hvis du trenger webkamera-støtte, ellers GAIM eller Kopete. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 trenger ikke web cam støtte, så da blir det Kopete. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Du kan bare spørre etter programvare for GNU/Linux neste gang Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Du kan bare spørre etter programvare for GNU/Linux neste gang oki Er ny på linux.. Lenke til kommentar
raakken Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 de som har fått til amsn med webcam støtte, hvordan gikk det til? jeg får det IKKE til... sender forespørsel om webcam session, men får ikke kontakt om noen trykker godta... kan heller ikke se andres webcam.. noe som er veldig rart synes jeg... Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) de som har fått til amsn med webcam støtte, hvordan gikk det til?jeg får det IKKE til... sender forespørsel om webcam session, men får ikke kontakt om noen trykker godta... kan heller ikke se andres webcam.. noe som er veldig rart synes jeg... Tja, det fungerar berre. Endret 13. september 2005 av objorkum Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Har du gd libary innstalert? eller image magic ? Funker fint her.. Eller jeg kan ikke sende mitt eget cam, men jeg kan se andres Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 de som har fått til amsn med webcam støtte, hvordan gikk det til?jeg får det IKKE til... sender forespørsel om webcam session, men får ikke kontakt om noen trykker godta... kan heller ikke se andres webcam.. noe som er veldig rart synes jeg... Har du fått sjekket at camen din støtter GNU/Linux på andre måter? Lenke til kommentar
raakken Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) skulle ønske "det funket bare" på min maskin også har image magic installert, tror ikke jeg har det andre... vet det finnes drivere til mitt cam.... men har ikke installert den/de, husker ikke hvorfor.. cam'et er et creative nx pro, visst det sier dere noe... får TK error, om det sier dere noe når jeg prøver webcam session Endret 13. september 2005 av raakken Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Installer nyeste TK og TCL Åssen distro har du? Installert "tcl8.0-dev" og "tcl8.0-dev" ? Endret 13. september 2005 av hero_ruler Lenke til kommentar
raakken Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) med fare for å ta feil, er ikke det der bare en fil? hva er forskjellen på de to? har debian edit:tlc og tk er installert i nyeste utgave Endret 14. september 2005 av raakken Lenke til kommentar
raakken Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 får fremdeles TK has brought an error... Kan det være en ide' å legge inn amsn på nytt? var det ikke noen som hadde en link til amsn med webcam støtte som skulle funke med en gang? Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 prøvd automatisk installerings ting? http://amsn.sourceforge.net/amsn_installer.tar.gz Lenke til kommentar
raakken Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 nja.. er ikek sikker. Har prøvd et par nå. Men jeg er villig til å prøve flere, men jeg vet ikke hvordan man legger den der inn? Blir et shellscript når man pakker den opp... og jeg har en annen tråd her der jeg fikk problemer med installasjonen av driver til webcamet mitt, noe jeg håpet skulle fiske problemet.. noen som har giddet å se på det en gang til ? vil vært kult takk Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Pakk ut filen på skrivebordet høyere klikk gå til tabben rettigheter tykk på kjør nedover hele greia Så bare dobbelt klikker du og trykker kjør i terminal da skal der bare følger du det som står i terminalen (veit ikke helt åssen det funker i suse men i ubuntu er det sånn ) Endret 17. september 2005 av hero_ruler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå