nikrus Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Det har skjedd noe krøll med SATA harddisken min. Alt går veldig tregt når den er koblet i. Men uansett Når jeg prøver å gå innpå harddisken min får jeg opp denne feil beskjeden: G:\ Er ikke tilgjengelig Forespørselen ble ikke fullført fordt en I/U feil oppstod Endret 13. september 2005 av nikrus Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hei, og velkommen til forumet. Jeg flytter denne tråden fra "PC-en fungerer ikke, og jeg aner ikke hvorfor" til "Lagringsmedier" da den passer bedre der. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Høres ut som Bad Sectors eller noe slikt, anbefaller å lavformatere disken, du får verktøy til å gjøre dette på hjemmesiden til produsenten av disken din. Lenke til kommentar
nikrus Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Ok. Det skal jeg prøve på! Hmmmm.... Vet ikke helt hva lavformatere er men, skal nok finne det ut:D Takk for ditt svar Lenke til kommentar
Upslyta Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Sjekk ut denne siden hos Seagate om "low level format": seagate Lenke til kommentar
nikrus Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Jeg fant det ut nå.... Gadd ikke å stresse med det, kjørt formatering fra xp cd'en, funka nå av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå