dostojevski Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Dette vil koste samfunnet vårt dyrt, måtte våre barn tilgi oss. Vi kan leve bra med mye av den nye regjeringens politikk, men får SV gjennomslag for skolepolitikken sin vil vi rett og slett ikke ha noe næringsliv igjen om 20-30 år. Nå skal jeg gråte meg i søvn. God natt, og takk for alt. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Dette vil koste samfunnet vårt dyrt, måtte våre barn tilgi oss. Vi kan leve bra med mye av den nye regjeringens politikk, men får SV gjennomslag for skolepolitikken sin vil vi rett og slett ikke ha noe næringsliv igjen om 20-30 år. Nå skal jeg gråte meg i søvn. God natt, og takk for alt. på hvilken måte? Lenke til kommentar
RagnarDanneskjold Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Mine barn skal vokse opp utenfor Norges grenser, det er sikkert. Go West! Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 på hvilken måte? Vi ser allerede i dag at norske skolebarn faller etter i kunnskapsfag; den nåværende reformen i norsk skoleverk kommer 15 år for sent. Gå tilbake til Bjørnebos skoleideal nå, og vi vil rett og slett ikke ha nyutdannede kompetente ingeniører og teknologer om 20 år. Trivsel, miljø og fornøyde lærere og elever er bra og viktig, men hvis det ikke gir oss en av de si 10 faglig sterkeste befolkningene i Verden har vi lite annet å leve av her enn fisk, olje og det vi finner i skogen. Dette har skremmende få velgere forstått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå