Jim Rager Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Vel, noe som gjør meg litt brydd. Noen har nettop dødd, jeg burde ha vist følelser, men det gjør jeg ikke i det hele tatt! Er 17 og lurer på om det er flere som har det slik? Endret 12. september 2005 av citric Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Det er vel relativt normalt ja. Been there. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Er slik jeg også, har ofte tenkt på om jeg hadde brydd meg i større grad/hatt det vondt om noen i nær krets hadde dødd, men klarer ikke å bestemme meg, frustrerende tanker... Lenke til kommentar
riktig Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Det er ikke uvanlig å ha det slik. Følelsene kommer sannsynligvis senere. Hvor mye senere er vanskelig å si. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Håper og tror dette er noe som kommer med tiden, jeg vet liksom jeg bør bry meg men når jeg prøve så virker det bare kunstig og klisjeaktig. Blir bare for teit liksom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Jeg trodde jeg ikke hadde følelser. En gammel venninne døde og jeg kjente ingenting. Så smalt det i begravelsen. Det samme skjedde når det ble slutt med dama. Tar bare litt tid skjønner du... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Bestefaren min (som jeg var ganske glad i som liten) døde for en 4-5 år siden. Jeg ble ikke lei meg da, og aldri siden Eneste gangen jeg har vært lei meg fordi noen har dødd er fordi en på laget mitt ble kjørt ihjel i fjor høst, men det varte kanskje i 5 min så var det over. Kanskje vi bare er veldig sterke mennesker? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Kanskje vi bare er veldig sterke mennesker? Ufølsom = Sterk? Uansett, kanskje du ikke stod så nær den personen som du trodde? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Tar bare litt tid skjønner du... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Uansett, kanskje du ikke stod så nær den personen som du trodde? Stod ganske nærme farfar, men likevel gikk det aldri inn på meg. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Det kommer ofte en smell senere..... Lenke til kommentar
knutby Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Smellen kommer alltid senere. Tok 9 ar for meg.. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Ufølsom = Sterk? Du trenger kansje ikke vere ufølsom om du ikke faller bryter sammen.. bare veldig sterk psykisk. Men med omtrent alle så kommer det ut til slutt. Dette gjelder omtrent alt du opplever og det finst uttallige eksempler på det som jeg ikke gidder å gå innpå nå.. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Kommer etterhvert. Garantert. EDIT: Såfremt det er noen du faktisk er nær da. Endret 13. september 2005 av Ingardj Lenke til kommentar
acon Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Vel, noe som gjør meg litt brydd. Noen har nettop dødd, jeg burde ha vist følelser, men det gjør jeg ikke i det hele tatt! Er 17 og lurer på om det er flere som har det slik? Var i akkurat samme situasjon i vinter, da onkel døde. Var 17 jeg og. Husker jeg følte meg litt "ussel", som ikke var trist og lei meg... noe jeg synes jeg burde ha vært. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 det er ikke bare du som er sånn... jeg mista både oldemoren min og farfaren min for en stund sia, og jeg felte ikke en tåre aldri gjort det når noen har dødd eller blitt skada jeg.... rart egentlig. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Godt å høre jeg ikke er alene ivertfall... Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Følte det samme da bestefaren min døde, men følelsene komm skikkelig under begravelsen. Var selvfølgelig lei meg, men ikke så ekstremt. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Vel, noe som gjør meg litt brydd. Noen har nettop dødd, jeg burde ha vist følelser, men det gjør jeg ikke i det hele tatt! Er 17 og lurer på om det er flere som har det slik? Du er veldig langt fra alene. Det kommer, som flere har påpekt, seinere. Det tar liksom litt tid før det helt går opp for en. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Jeg var skikkelig følelsesløs før, men nå gråter jeg av filmer. Jeg savner den gamle meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå