Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har ikke følelser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg trodde jeg ikke hadde følelser. En gammel venninne døde og jeg kjente ingenting. Så smalt det i begravelsen. Det samme skjedde når det ble slutt med dama. Tar bare litt tid skjønner du...

Lenke til kommentar

Bestefaren min (som jeg var ganske glad i som liten) døde for en 4-5 år siden. Jeg ble ikke lei meg da, og aldri siden :hmm:

Eneste gangen jeg har vært lei meg fordi noen har dødd er fordi en på laget mitt ble kjørt ihjel i fjor høst, men det varte kanskje i 5 min så var det over.

Kanskje vi bare er veldig sterke mennesker?

Lenke til kommentar
Vel, noe som gjør meg litt brydd. Noen har nettop dødd, jeg burde ha vist følelser, men det gjør jeg ikke i det hele tatt! Er 17 og lurer på om det er flere som har det slik?

Var i akkurat samme situasjon i vinter, da onkel døde. Var 17 jeg og. Husker jeg følte meg litt "ussel", som ikke var trist og lei meg... noe jeg synes jeg burde ha vært.

Lenke til kommentar
Vel, noe som gjør meg litt brydd. Noen har nettop dødd, jeg burde ha vist følelser, men det gjør jeg ikke i det hele tatt! Er 17 og lurer på om det er flere som har det slik?

Du er veldig langt fra alene. Det kommer, som flere har påpekt, seinere. Det tar liksom litt tid før det helt går opp for en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...