Firesky Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 hehe jeg er glad jeg har viftesyring Lenke til kommentar
reds Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Jeg har verken hatt føtter eller fingre i vifter, men jeg har kuttet meg opp på div. kabinetter, 230v rett i kroppen og brent meg på loddebolten min... Det var vel det meste. Edit: Arr etter Deltavifte ( Drapsmaskin ) Endret 25. september 2005 av Sponx Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) og brent meg på loddebolten min... Det vat vel det meste. LOL når jeg var 12 elns og skulle lage meg en " lommelykt " det var sommer satt i short i hagen... av en eller annen grunn lå jeg lodde bolten på låret... har fremdeles til den dag i dag en hårløs hvit stripe på låret :!: EDIT: Ja deltaviftene er faen ikke helt god... LOL drapsmaskin :!: Endret 25. september 2005 av chills Lenke til kommentar
reds Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 ... av en eller annen grunn lå jeg lodde bolten på låret... har fremdeles til den dag i dag en hårløs hvit stripe på låret :!:EDIT: Haha....! :!: Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 kom på at loddebolten har svidd av litt hud på hendern de første gangene jeg prøve : / Lenke til kommentar
Jan Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Ting i hodet: Mus Tastatur Høyttalere Cd-er Disketter Påført selv: Ødelagte knokler Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) For noen år tilbake da skulle på lan tryna jeg med pc-skjermen. Ente med ett lite blåmeke på armen for fikk skjermen over meg. Gikk heldigvis bra med skjermen. Foruten om det så har jeg ikke pådratt meg så mange fysiske skader pgr. pc'n Endret 26. september 2005 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Mentale lidelser. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Mentale lidelser. same Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Tja. Det er vel som mange andre. Jeg har fått litt avva når jeg har vært inne og bygd i maskinen. Spesielt i/o skjold er noe dritt der. Også fikk jeg garantert "Post-traumatic-stress-disorder" når jeg fikk kaffe inn i datamaskinen. Det er det som er bakdelen med å ha et kabinett med viftehull i toppen på. Har tafset på en kondensator og, men tror ikke det var i dataforbindelse. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Bare noen sår i bakhodet, etter å ha skallet i noen stålkanter på kabinettet. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 HAHA, tåa i vifta? det hender da meg ofte... kabinettet står rett ved beina mine og jeg har ikke noe grill foran 120mm vifta i fronten Uffda... kjør den på 10k rmps du.... stikk tåen inni og ja... den blir ikke fin å se på viss du finner den igjen :!: Spes ikke hvis det er en delta.. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hmm.. Bare skarpe kanter og slikt. Og så fikk jeg vel en del volt i meg, når jordinga til skjermen ikke var helt i hundre.. Kunne bare ta på glasset, så satt jeg å dirra Så kommer jeg ikke på mer.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 jordfeil + det gamle kabinettet og våtteppegolv som ligger rett på mur, det betyr sjokkterapi. Har knust to tasteturer uten nevnerverdige skader, et par kutt og slikt. Men slo en gang hånda gjennom en gipsvegg, å når jeg skulle ha den ut satt den fast. Derfor rykket jeg til og fikk store flenger på hånda. Btw: gipsplater er ganske handy, var bare og finne skjøtene så tok jeg ned den plata med hull i og satt i en ny. Var ikke særlig dyrt heller. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Har tatt fingeren på noen vifter da.. tror det er det værste.. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 I de værste hardnerdperiodene med World of Warcraft, så fikk jeg "brannskader" nederst på håndflaten ved håndleddet etter musematta. Utrolig tåpelig, husker fattern holdt på å le seg ihjæl når jeg fortalte han om det. Lenke til kommentar
reds Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 I de værste hardnerdperiodene med World of Warcraft, så fikk jeg "brannskader" nederst på håndflaten ved håndleddet etter musematta. Utrolig tåpelig, husker fattern holdt på å le seg ihjæl når jeg fortalte han om det. haha, en venn av meg har vannblemmer.... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Ja fattern lo ikke fordi jeg hadde brannsår pga det der, men fordi jeg FIKK det. Han jobber i IT-bransjen selv, så han sa: "Ekte nerder får ikke brannsår, de er har træler og er herda!" Hehe ... jobber med saken gammærn! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hva er træler? Og hvilken musematte var det? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hva er træler? Og hvilken musematte var det? Træler er det du får i henda når du bruker henda hele tiden. Fikk jævla mye av det når jeg mura en sommer. Det er bare ekstra hard hud inni handa på steder hvor det er mye slitasje hele tiden. Og, det var en standard 20kroners musematte fra BilTema faktisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå