Gå til innhold

Menneskeskader i datamiljøet

medlem-68510

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har verken hatt føtter eller fingre i vifter, men jeg har kuttet meg opp på div. kabinetter, 230v rett i kroppen og brent meg på loddebolten min...

Det var vel det meste.

Edit: Arr etter Deltavifte ( Drapsmaskin )

Endret av Sponx
Lenke til kommentar
og brent meg på loddebolten min...

Det vat vel det meste.

LOL når jeg var 12 elns og skulle lage meg en " lommelykt " det var sommer satt i short i hagen... av en eller annen grunn lå jeg lodde bolten på låret... har fremdeles til den dag i dag en hårløs hvit stripe på låret :!:

EDIT:

Ja deltaviftene er faen ikke helt god... LOL drapsmaskin :!:

Endret av chills
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

For noen år tilbake da skulle på lan tryna jeg med pc-skjermen. Ente med ett lite blåmeke på armen for fikk skjermen over meg. Gikk heldigvis bra med skjermen.

Foruten om det så har jeg ikke pådratt meg så mange fysiske skader pgr. pc'n :)

Endret av Slettet-df17e
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tja. Det er vel som mange andre. Jeg har fått litt avva når jeg har vært inne og bygd i maskinen. Spesielt i/o skjold er noe dritt der.

Også fikk jeg garantert "Post-traumatic-stress-disorder" når jeg fikk kaffe inn i datamaskinen. Det er det som er bakdelen med å ha et kabinett med viftehull i toppen på. Har tafset på en kondensator og, men tror ikke det var i dataforbindelse.

Lenke til kommentar

jordfeil + det gamle kabinettet og våtteppegolv som ligger rett på mur, det betyr sjokkterapi.

Har knust to tasteturer uten nevnerverdige skader, et par kutt og slikt. Men slo en gang hånda gjennom en gipsvegg, å når jeg skulle ha den ut satt den fast. Derfor rykket jeg til og fikk store flenger på hånda.

Btw: gipsplater er ganske handy, var bare og finne skjøtene så tok jeg ned den plata med hull i og satt i en ny. Var ikke særlig dyrt heller.

Lenke til kommentar
I de værste hardnerdperiodene med World of Warcraft, så fikk jeg "brannskader" nederst på håndflaten ved håndleddet etter musematta. Utrolig tåpelig, husker fattern holdt på å le seg ihjæl når jeg fortalte han om det.

haha, en venn av meg har vannblemmer.... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...