Bruker-33331 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) fikk 190v gjennom kroppen(fra den ene armen til den andre) pga jordingsfeil, var egentlig flaks at jeg overlevde... Gjennom hjertet, respekt. EDIT: Har jo most et par tastturer så tastene har flyvet rundt. Også masse sår under bygging. Og ikke for og nevne en delta vifte.. Blødde godt og lenge da. Endret 24. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) 2 skader 1 var når jeg slo over knappen for volten bakpå pc'en... det smalt og jeg hoppa bakover,tryna og slo huet i pulten...hehe 2 var når jeg bygde min første pc...hadde glemt å sette på prosessorvifta,så når jeg ikke skjønte hvorfor pc'en døde,så åpna jeg og skulle sjekke om prosessoren satt ordentlig,så brant jeg 3 fingre Endret 24. september 2005 av Propaganda Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Strekk i pekefingeren etter en heftig glock runde Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Manisk depresiv etter en lengre kamp mot kranglende komponenter :!: Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Ingenting egentlig, var en gang jeg skallet i min 17" CTR skjerm! Hadde hodepine resten av den dagen ja. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 ham, har ikke opplevd annent enn å ha skjært meg på kabinettdøra en gang. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Ingenting annet enn stive fingre (bæring av kabinett) og ekstrem avhengighet. Second that. Third Men også musearm Endret 25. september 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Skulle fikse noen pc ledninger under pulten min en dag. Når jeg var ferdig klarte jeg å hekte foten fast i en ledning å stupte redd ned i gulvet. Det var vondt det.! Bare glad jeg var aleine, følte meg så sykt dum..... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Ingenting annet enn stive fingre (bæring av kabinett) og ekstrem avhengighet. Second that. Third Men også musearm MUSEARM ja... jeg sliter med senebetennelse i armen... går ut over prøver på skolen og gym timene litt kjipt Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Ryddet i kablene i kabinettet mens maskinen stod på, dette var før jeg fikk viftestyringen på cpu vifta (6k rpm). Blødde godt på fingeren da ja... EDIT: En gang jeg arrangerte linking så hadde en kamerat av meg glemt tastaturet sitt hjemme og jeg og han gikk for å hente det. Døra var låst og han hadde gipps på hånda. Så vi fant ut at vinduet til soverommet til faren hans var åpent. Så jeg måtte bære en lang og tung stige helt alene og så krype rundt i hele huset for å finne tastaturet. Etter mange timer med linking så skulle jeg reise meg. Det var vondt det! Ryggen min kjentes ut som en kaktus. Endret 25. september 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 hmm fårsøk på å fikse en 17" CRT sjerm... endte med noen tusen volt igjenom kroppen... oxo litt støt fra noen PSUer under litt feilsøking og reperasjon vannblemme etter å ha tatt tempen på en CPU og sikkert et lass med kutt etter kabinetter osv Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 hmm fårsøk på å fikse en 17" CRT sjerm... endte med noen tusen volt igjenom kroppen...oxo litt støt fra noen PSUer under litt feilsøking og reperasjon vannblemme etter å ha tatt tempen på en CPU og sikkert et lass med kutt etter kabinetter osv Mange amp var det? Lå du lenge på sykehus? Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 hmm fårsøk på å fikse en 17" CRT sjerm... endte med noen tusen volt igjenom kroppen...oxo litt støt fra noen PSUer under litt feilsøking og reperasjon vannblemme etter å ha tatt tempen på en CPU og sikkert et lass med kutt etter kabinetter osv Mange amp var det? Lå du lenge på sykehus? om du tenker på CRT sjermen så var det ikke noe seriøst farlig siden det bare var en coil som ikke er så mange mA i ganske kort til... men man blir jo litt sjelven å mista jo seff hele sjermen over beinet mitt Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Lille knyttneven har blitt skadet mang en gang etter runder med CS og WC3. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg trengte ekstra lufting i kabinettet så jeg bestillte meg en 80mm blå silentX vifte Jeg borrt hull i plexiglasset og festet viften.... etter noen timers hardt leksearbeid begynte tankene og vandre... etter noen minutters vurdering kom jeg frem til at jeg MÅTTE prøve og stikke stårtåa inn i hullet... AU... lol blod inne i pc`n og ble en vifte fattigere... faen den kostet faktisk 150,-. :!: Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg trengte ekstra lufting i kabinettet så jeg bestillte meg en 80mm blå silentX vifte Jeg borrt hull i plexiglasset og festet viften.... etter noen timers hardt leksearbeid begynte tankene og vandre... etter noen minutters vurdering kom jeg frem til at jeg MÅTTE prøve og stikke stårtåa inn i hullet... AU... lol blod inne i pc`n og ble en vifte fattigere... faen den kostet faktisk 150,-. :!: Kuttet meg på en tapetkniv for et par uker siden da jeg kledde av min gamle P4 2.8c Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 HAHA, tåa i vifta? Enste er når jeg skal ta ut kontaktene til hardiskene, de sitter hardt som faen Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 HAHA, tåa i vifta? Enste er når jeg skal ta ut kontaktene til hardiskene, de sitter hardt som faen Det var bare så jævlig fristende okey... Har 4 ganske store hull så tåen glei fint inn den :!: Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 HAHA, tåa i vifta? det hender da meg ofte... kabinettet står rett ved beina mine og jeg har ikke noe grill foran 120mm vifta i fronten Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 HAHA, tåa i vifta? det hender da meg ofte... kabinettet står rett ved beina mine og jeg har ikke noe grill foran 120mm vifta i fronten Uffda... kjør den på 10k rmps du.... stikk tåen inni og ja... den blir ikke fin å se på viss du finner den igjen :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå