medlem-68510 Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 På gamle kabinetett mitt endte det alltid opp i blodbad hver gang jeg skulle skru eller bytte ut noe.. drittkabinett med skarpe kanter i samarbeid med fuckings IDE strømkabler som sitter godt fast Det har jeg også opplevd Har en eldgammel IBM-ting, der alle kablene står bom fast. Harddisken der var tilogmed jordet med en ekstra kabel til psu'n Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hatt vondt i hodet siden jeg fikk trådløst nettverk. Har også skrapt en del hud på fingrene når jeg har tatt ut diverse kabler, er sinnsykt trangt bak der. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Tja.. De gamle TCI-kabinettene er skarpe som faen, så jeg har vel kuttet meg en del ganger på de. Ellers så stakk nesten CPU-viften av med tuppen av lillefingeren min. Fikk en lur idé om at jeg skulle stoppe den med lillefingeren Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 ryggen min er blitt dårlige etter 3 år i IKT miljøet. Sikkert grunnet sittestilling i dårlige stoler etc. Har vondt hver gang jeg legger meg. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 På gamle kabinetett mitt endte det alltid opp i blodbad hver gang jeg skulle skru eller bytte ut noe.. drittkabinett med skarpe kanter i samarbeid med fuckings IDE strømkabler som sitter godt fast Hender at jeg også sliter litt med IDE-kablene. Er det virkelig nødvendig å lage dem slik at de ikke går an å få dem fra hverandre igjen? hehe , når jeg skulle mekke på ferdig datan til mamma så var ide kablene LIMT fast ! skader med data må jo være hjærne skalde av og sitt i ot baren hele tiden ¨ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg snublet i kabler så jeg trynte med hodet først inn i en skrivepult.. Slo heldigvis ikke hull i hodet... I tillegg til skadene på trommehinnene mine da jeg kjørte 110 V inn i en pc... Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Slo så hardt i tastatuert en gang at jeg hadde direkte vondt i handa i noen dager etterpå. Grunnen var da seff et spill jeg ikkje fikk til. Andre ting er da slike skader som å få sår her og der, skarpe kanter og slikt. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Fikk stort sår og blødde en del da jeg tok av den I/O saken bak på kabinettet da jeg skulle montere pcen. Lenke til kommentar
Showbox Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Slo så hardt i tastaturet at gullringen bøyde seg litt. Det gjorde vondt det Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Teller avhengighet ? Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Fikk en god porsjon volt i meg da jeg mekket på et AT-power med kontakten i. Ellers har jeg så hard finger på pekefingern at styreplata på bærbare ikke fungerer lenger. Kutter meg også daglig på diverse komponenter uder bygging. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 En tidlig morgen skulle jeg plugge i et støpsel til maskinen i en åpen stikkontakt. Dette var ikke spesielt lurt å gjøre, jeg bomma nemlig totalt, og fikk mye strøm gjennom kroppen. Hånden satt fast (strømmen gjorde at musklene i armen ikke fungerte, samt at jeg var "limt" på stikkontakten), og jeg måtte bruke den andre hånden min til å få den løs. Hele den dagen hadde jeg hodepine. Kanskje ikke en skade, men det var iallefall en opplevelse. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 fikk 190v gjennom kroppen(fra den ene armen til den andre) pga jordingsfeil, var egentlig flaks at jeg overlevde... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 fikk 190v gjennom kroppen(fra den ene armen til den andre) pga jordingsfeil, var egentlig flaks at jeg overlevde... Hvor fant du 190V ? Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 En tidlig morgen skulle jeg plugge i et støpsel til maskinen i en åpen stikkontakt. Dette var ikke spesielt lurt å gjøre, jeg bomma nemlig totalt, og fikk mye strøm gjennom kroppen. Hånden satt fast (strømmen gjorde at musklene i armen ikke fungerte, samt at jeg var "limt" på stikkontakten), og jeg måtte bruke den andre hånden min til å få den løs. Hele den dagen hadde jeg hodepine. Kanskje ikke en skade, men det var iallefall en opplevelse. Du er klar over at du skal til lege etter å ha fått den typen spenning i deg? Kan være livsfarlig, og behøver ikke å vises umiddelbart. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 fikk 190v gjennom kroppen(fra den ene armen til den andre) pga jordingsfeil, var egentlig flaks at jeg overlevde... Hvor fant du 190V ? det var i toweret mitt, fikk det når jeg kom borti toweret og aux-kontakten til tv'n Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Du er klar over at du skal til lege etter å ha fått den typen spenning i deg? Kan være livsfarlig, og behøver ikke å vises umiddelbart. Uff, det visste jeg ikke. Det er relativt lenge siden (minst et år), så det er vel unødvendig å gå til lege nå... Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jobbet i 2 år med å skru sammen pc'er og har ikke gått en dag uten at jeg har skada meg på et kabinett. (bare små kuttskader da). Tråkka den i det gamle kabinette mitt som lå åpent, skala av undersiden av storetåa. Holdt på å få en flyvende dremel skive inn i halsen. (ble ikke skada der da) Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Slo hue hardt i tastaturet en gang.. Ikke spør hvordan Lenke til kommentar
.com Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 hvordan? kunne ikke dy meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå