medlem-68510 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hvilke skader har du/ andre, påførde deg/ andre i forbindelse med data? En kammerat av meg, kuttet nesten ned til beinet med en 120mm-vifte. Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Skulle lukke igjen en vrien kabinettdør, og endte opp med å høvle av et tykt lag fra tommelen. Ellers ingenting. Hvis en ser bortifra hjerneskader og slikt Endret 12. september 2005 av PT Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) PT skrev: Skulle lukke igjen en vrien kabinettdør, og endte opp med å høvle av et tykt lag fra tommelen. Akkurat det samme skjedde her. Forbanna stålkabinett. Endret 12. september 2005 av Henrik Lied Lenke til kommentar
riktig Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Ingenting annet enn stive fingre (bæring av kabinett) og ekstrem avhengighet. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 ett ekstremt stort antall kutt fra pc-bygging, tror jeg nesten har kuttet meg opp dagelig på skarpe tower-kanter... ellers er det ingen store skader Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Teller sår på kjønnsdeler som følge av voldteksforsøk av PC'n? Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Bitex skrev: Teller sår på kjønnsdeler som følge av voldteksforsøk av PC'n? Nei, det går under pur idioti Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Har kuttet meg opp flere ganger på kabinetter som skapte seg helvette. Utenom det så er det vel ingen alvorlige skader. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Bitex skrev: Teller sår på kjønnsdeler som følge av voldteksforsøk av PC'n? :!: Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Jeg har kuttet meg litt i pekefingeren da jeg prøvde og få vifta i gang, og fingeren traff de stengene som holder den. Flere ganger. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Berte PC'en ned i kjeller og la ikke merke til at noe blokka døre jeg skulle gjennom... endte med et stort kutt på ene armen takket være kabinettet! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 SirMaximus skrev: Ingenting annet enn stive fingre (bæring av kabinett) og ekstrem avhengighet. Second that. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 På gamle kabinetett mitt endte det alltid opp i blodbad hver gang jeg skulle skru eller bytte ut noe.. drittkabinett med skarpe kanter i samarbeid med fuckings IDE strømkabler som sitter godt fast Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Et par hevelser på knokene etter å ha most et par tastatur.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Kun et knust hjerte etter at en disk sa takk for seg med all musikken. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 fredrikrb skrev: Kun et knust hjerte etter at en disk sa takk for seg med all musikken. Det er det man har sikkerhetskopi på jobben til pappa for. Unlimited space, unlimited bandwidth for the win. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Jeg klarte å kutte finger'n på hovedkortet. Det verste med det var at det kom en blodflekk på hovedkortet, men jeg har ikke hatt noen problemer med det - heldigvis! Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 fikk strøm i meg da jeg holdt på å koble Data`n til Tv`n! var ganske så ubehagelig mer kommer jeg ikke på! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 HiTeCk skrev: På gamle kabinetett mitt endte det alltid opp i blodbad hver gang jeg skulle skru eller bytte ut noe.. drittkabinett med skarpe kanter i samarbeid med fuckings IDE strømkabler som sitter godt fast Hender at jeg også sliter litt med IDE-kablene. Er det virkelig nødvendig å lage dem slik at de ikke går an å få dem fra hverandre igjen? Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Gnomenz skrev: HiTeCk skrev: På gamle kabinetett mitt endte det alltid opp i blodbad hver gang jeg skulle skru eller bytte ut noe.. drittkabinett med skarpe kanter i samarbeid med fuckings IDE strømkabler som sitter godt fast Hender at jeg også sliter litt med IDE-kablene. Er det virkelig nødvendig å lage dem slik at de ikke går an å få dem fra hverandre igjen? Så sant så sant.. men problemene forsvant når jeg bytta kabinett.. slipper å slå handa inn i skarpe kanter etter at pluggen har sluppet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå