hansol123 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 hæhæhæhæ!! ja ke e du du driv på mæ dagen Lenke til kommentar
storken Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 hæhæhæhæ!! ja ke e du du driv på mæ dagen grøsser over hvor perverse folk er.... Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Husker jeg sendte en blanding av juleansjos og overmoden brie i en sånn konvolutt en gang- det luktet heller ikke veldig lekkert. Påsto det var en vareprøve på et fantastisk nytt slankemiddel, og lurte på om de ville kjøpe. Hørte aldri noe fra det firmaet. Endret 14. september 2005 av CastorFiber Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 hæhæhæhæ!! ja ke e du du driv på mæ dagen grøsser over hvor perverse folk er.... jepp Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Kom egentlig på en god en... brett papirene inni sånn at du kan gjemme en kondom med spønk inni Så kan du gi dem en god dag på jobben. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Fylle kovolutten med melis og når de åpner den "aaaaahhhh! MILTBRANN" Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Du trenger ikke å lage 4 poster etter hverandre storken! Det holder med et da spam ikke er lov på dette forumet... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 så alt du gjorde var å sende tilbake det de sendte til deg? uhh, stakkars illustrert vitenskap! de kommer jo for all del ikke bare til å le litt, for så å kaste brevet i søppla Lenke til kommentar
storken Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 så alt du gjorde var å sende tilbake det de sendte til deg?uhh, stakkars illustrert vitenskap! de kommer jo for all del ikke bare til å le litt, for så å kaste brevet i søppla de må betale portoen Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) så alt du gjorde var å sende tilbake det de sendte til deg?uhh, stakkars illustrert vitenskap! de kommer jo for all del ikke bare til å le litt, for så å kaste brevet i søppla du sier noe dær :!: må jo gjøre no ut av det som for.eks evoZ så eller noe annet "stass" til de Endret 14. september 2005 av hansol123 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Fylle kovolutten med melis og når de åpner den "aaaaahhhh! MILTBRANN" Genialt! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Og humoren var? liker illustrert vitenskap jeg! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Fylle kovolutten med melis og når de åpner den "aaaaahhhh! MILTBRANN" er ikke det ulovlig? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Fylle kovolutten med melis og når de åpner den "aaaaahhhh! MILTBRANN" er ikke det ulovlig? Derfor du skal sørge for og ikke få fingeravtrykkene dine på knvolutten. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 bare synd at adressen hans står på? Lenke til kommentar
Duffy85 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Fylle kovolutten med melis og når de åpner den "aaaaahhhh! MILTBRANN" Nei, den synes jeg var bare dumt. Folk blir jo redde, for alt du veit får personen som åpner brevet traumer å hele pakka. Skal ikke kødde med slikt og er som sagt straffbart. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 bare synd at adressen hans står på? Men man tar det i bare konfolutten, ikke brevet inni. Alle sånne brev jeg har fått ha rdet vært navnet mitt inni. Ikke på konfolutten. Lenke til kommentar
operaman Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Legg masse saker oppi, men finn ut hvor mye de må betale i porto og legg dette oppi + 50 øre. Ring til de og si at du vil ha tilbake 50 øringen Endret 14. september 2005 av operaman Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Og humoren var? liker illustrert vitenskap jeg! Jeg liker også Illustrert vitenskap men jeg liker absolutt ikke uønsket reklame. Så jeg synes bare det er morsomt at trådstarter tar hevn når Illustrert Vitenskap har klart å oppføre seg irriterende mot han gang på gang. Hvis dette hadde eskalert til en landsomfattende returner-søppelet-kampanje så provokatørene selv blir overlesset med søppelpost så kanskje de tenker seg om en gang til før de sender ut noe tilsvarende igjen. Krigsmotto: "Med søppel skal søppel bekjempes" PS. Angående melis: Nå i høstregnet kan vi vel regne med at det kommer frem som ferdigblandet melisglassur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå