Gå til innhold

Hvem spiller SWG forsatt?

Anbefalte innlegg

SWG var det første mmorpg spillet jeg spilte, men så sluttet jeg av en eller annen grunn jeg ikke kan huske, så nå tenkte jeg at jeg skulle teste ut SWG igjen, kjøpte meg total experience idag, og driver å oppdatere nå. Så må si jeg gleder meg litt til å få se hvordan spillet er forandret er jo godt over et år siden sist jeg spilte om jeg ikke husker helt feil.

Nok om det, jeg lurer rett og slett på om det finnes noen nordmenn som enda spiller SWG? hvor holder dere til? og hvilken server finnes det flest folk på(tenker da mest på norske...)

Edit: Var litt heldig nå, min gamle character, som er godt over et år gammel var ikke slettet, så det likte jeg, er "Master Swordman" og holder på med TKA treet, men må si spillet har forandret seg en god del, tar nok litt tid å bli vant til alt dette nye, men så langt virker spillet underholdene værtfall.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Jeg har begynnt å spille litt i det siste, men lurer på et par ting.

En av mine characters er level 82, og jeg vil helst ha den i 90 så kjapt som mulig. Hvor burde jeg gå? Jeg har gjort en del av (PRE)Trials of Obi-Wan questene og har alle expansion packs. Er det noen quester jeg kan gjøre solo som går lett for en level 82 Jedi?

Lenke til kommentar
Jeg har begynnt å spille litt i det siste, men lurer på et par ting.

En av mine characters er level 82, og jeg vil helst ha den i 90 så kjapt som mulig. Hvor burde jeg gå? Jeg har gjort en del av (PRE)Trials of Obi-Wan questene og har alle expansion packs. Er det noen quester jeg kan gjøre solo som går lett for en level 82 Jedi?

9310856[/snapback]

Jeg anbefaler deg å stikke til NW Dantooine og grind grauls :)

Bare stikk til Abandoned Rebel Outpost (tror det var der) som du finner som POI i Datapad. Tror graulene skal være på nordsiden av Outposten.

En annen velg bra grinde måte er å stikke til Tulrus Nesting Grounds på Mustafar.

Det er i alle fall de stedene jeg har brukt :) Og det har gått veldig kjapt!

Lenke til kommentar

Jeg tror han mente profession. Isåfall er jedi veldig lett å være pågrunn av god tanking og de er svært raske, men når du er lvl 56 pluss lønner det seg å være Commando fordi de får rocket launcher acid launchers som gir god dose med dots og skade over 1000 dps som er svært mye viss du har det riktige expertisen. Commando blir nokså god til tanking etterhvert de også pågrunn av den armor-ratingen de har.

Endret av Lubben
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Spiller SWG jeg og... Er på Bria med samme navnet som jeg bruker på forumene her... Hvis nå jeg bare kunne kommet inn på SWG froumene, men de virker visst ikke for meg...

Typisk SOE, fix one thing, break 10 others... hehe..

Men det er da fortsatt kult :)

spiller en del SW: BattleFront 2 også, mens jeg venter på min Halo3 Legendary Edition :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...