Nitrius Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) SWG var det første mmorpg spillet jeg spilte, men så sluttet jeg av en eller annen grunn jeg ikke kan huske, så nå tenkte jeg at jeg skulle teste ut SWG igjen, kjøpte meg total experience idag, og driver å oppdatere nå. Så må si jeg gleder meg litt til å få se hvordan spillet er forandret er jo godt over et år siden sist jeg spilte om jeg ikke husker helt feil. Nok om det, jeg lurer rett og slett på om det finnes noen nordmenn som enda spiller SWG? hvor holder dere til? og hvilken server finnes det flest folk på(tenker da mest på norske...) Edit: Var litt heldig nå, min gamle character, som er godt over et år gammel var ikke slettet, så det likte jeg, er "Master Swordman" og holder på med TKA treet, men må si spillet har forandret seg en god del, tar nok litt tid å bli vant til alt dette nye, men så langt virker spillet underholdene værtfall. Endret 13. september 2005 av Nitrius Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Spiller litt fortsatt, holder til på Eclipse. Navnet er Zentor. Lenke til kommentar
Tom H. Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 SWG rocker. Snart nådd ep 7. Masse nytt. Jeg spiller på Bria, vi har en knall guild der A-T reb. Har du samme kto enda kan du vente deg noen fine bonus ting hehe. Lenke til kommentar
XryptNO Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg spiller på Kettemoor,, er Medic. Greit befolket men et utrolig fint sted å spille... tho jeg spilte på Bria når pre-cu var Utrolig godt befolket! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Får oppdatere litt. Har 3-4 kontoer, men bare 2 aktive. Zentor Caders og Volcov Caders på Eclipse. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Spiller litt innimellom. Elsker spillet Spiller på Sunrunner som Amored (lvl. 90 Jedi) og Termi (lvl. 41 BH). Stolt medlem av TRM. Endret 3. september 2007 av Amored Lenke til kommentar
kaken Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Jeg har begynnt å spille litt i det siste, men lurer på et par ting. En av mine characters er level 82, og jeg vil helst ha den i 90 så kjapt som mulig. Hvor burde jeg gå? Jeg har gjort en del av (PRE)Trials of Obi-Wan questene og har alle expansion packs. Er det noen quester jeg kan gjøre solo som går lett for en level 82 Jedi? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Jeg har begynnt å spille litt i det siste, men lurer på et par ting.En av mine characters er level 82, og jeg vil helst ha den i 90 så kjapt som mulig. Hvor burde jeg gå? Jeg har gjort en del av (PRE)Trials of Obi-Wan questene og har alle expansion packs. Er det noen quester jeg kan gjøre solo som går lett for en level 82 Jedi? 9310856[/snapback] Jeg anbefaler deg å stikke til NW Dantooine og grind grauls Bare stikk til Abandoned Rebel Outpost (tror det var der) som du finner som POI i Datapad. Tror graulene skal være på nordsiden av Outposten. En annen velg bra grinde måte er å stikke til Tulrus Nesting Grounds på Mustafar. Det er i alle fall de stedene jeg har brukt Og det har gått veldig kjapt! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hvor skal jeg gå som lvl 46ish da? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hvor skal jeg gå som lvl 46ish da? 9311716[/snapback] Da kan du gå til NW Dantooine også. Bare husk å bruke carbine/rifle og løp bakover hele tiden Da går det som en drøm 1500 - 2000 XP per kill om jeg ikke husker HELT feil. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Jeg tror han mente profession. Isåfall er jedi veldig lett å være pågrunn av god tanking og de er svært raske, men når du er lvl 56 pluss lønner det seg å være Commando fordi de får rocket launcher acid launchers som gir god dose med dots og skade over 1000 dps som er svært mye viss du har det riktige expertisen. Commando blir nokså god til tanking etterhvert de også pågrunn av den armor-ratingen de har. Endret 19. august 2007 av Lubben Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Spiller SWG jeg og... Er på Bria med samme navnet som jeg bruker på forumene her... Hvis nå jeg bare kunne kommet inn på SWG froumene, men de virker visst ikke for meg... Typisk SOE, fix one thing, break 10 others... hehe.. Men det er da fortsatt kult spiller en del SW: BattleFront 2 også, mens jeg venter på min Halo3 Legendary Edition Lenke til kommentar
Amored Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 I dag startet jeg med SWG igjen Moro! Lenke til kommentar
Mirkur Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg har nettopp startet med SWG, Speller på chimera, har en 16 jedi eller noe. Men hittil koser jeg meg! Lenke til kommentar
XryptNO Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg har nettopp startet med SWG, Speller på chimera, har en 16 jedi eller noe. Men hittil koser jeg meg! 9436241[/snapback] Bra at du koser deg! vent til du blir større i lvl,, blir fett! Lenke til kommentar
kaken Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Spiller på Chimaera jeg også, hvis du trenger hjelp med noe så send melding til askeladden eller kaken. Lenke til kommentar
Mirkur Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Takk takk, men har ikke fått til å begynne å betale for det enda. Har ikke råd enda. Og trenger ett kort å bruke Men takk igjen! Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Sweet Du er Askeladden aka Vicous Vikings Askeladden^^ Lenke til kommentar
Tom H. Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg har nettopp startet med SWG, Speller på chimera, har en 16 jedi eller noe. Men hittil koser jeg meg! 9436241[/snapback] Det blir bare bedre og bedre Finn deg en grei guild, lvl til 90 start PVP. Da begynner det å bli gøy for alvor Lykke til Lenke til kommentar
Mirkur Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Takk Takk, må bare få råd til det har lite med penger for tiden. Har ikke fått begynt å kjøpe måneder enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå