tigerdip Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Tigerdip, det er du som kaller utlendingene "snuskete og tyvaktige". Hvis du mener jeg troller, hva prøvde du å oppnå med en slik uttalelse? Jeg skal svare deg så snart du har lest innleggene mine og forstår hva jeg sier. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg har lest innleggene dine, og det er fortsatt ingenting som åpner for den tolkningen du kommer med. Konklusjonen blir at tolkningen reflekterer dine egne holdninger, snarere enn hennes. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Jeg har lest innleggene dine, og det er fortsatt ingenting som åpner for den tolkningen du kommer med. Konklusjonen blir at tolkningen reflekterer dine egne holdninger, snarere enn hennes. Ja, det reflekterer min sterke aversjon mot underliggende rasisme. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Nei, det er heller ganske avslørende at du tenker i slike baner. "Ingen røyk uten ild", som dere liker å si. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 som dere liker å si. Når ble jeg flertall ? Har du gruppert og sortert meg ? I så fall vil jeg gjerne vite hvordan. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Dere antirasist-gutta. Som stempler alle meningsmotstandere som rasister. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Dere antirasist-gutta. Som stempler alle meningsmotstandere som rasister. Jeez.... Det der var så teit at jeg vet ikke helt hva jeg skal svare Lenke til kommentar
howzer Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Nei, du bør kanskje ikke svare. Du har avslørt deg selv for mye allerede. Når "antirasismen" blir brukt mot deg blir du ikke særlig høy hatten. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Du er virkelig ikke særlig skarp :!: Det er virkelig vanskelig å diskutere med en som bygger alle sine argumenter på fordomsfulle antagelser om hvem jeg er og hva sjeg mener isteden for å forholde seg til emnet. Jeg er altså ikke en vanlig fyr, jeg er visst en av "antirasist-gutta" Hva skal det bety ? At jeg må kjøpe meg semsket skinnjakke og ha et palestinaskjerf liggende klart ? Kanskje melde meg inn i su ? Slutte å lese ayn rand og ta frem klassekampen ? Du må nesten klargjøre hva du snakker om hvis du skal klare å gjøre deg forstått. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 fordomsfulle antagelser om hvem jeg er og hva sjeg mener isteden for å forholde seg til emnet. På samme måte som du vet bedre hva Solberg mener enn hun selv? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Siden howzer og tigerdip er de eneste som ser ut til å ønske en diskusjon rundt Erna og salaten stenger jeg like godt tråden og oppfordrer de to nevnte herrrer til å ta resten på pm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg