Hr. Jenssen Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Likte faren best, jeg. "Nei". Spesielt den gangen han svarer på en spesiell, helt genial måte. Tror det er når Terkel spør om han ser frem til brulløpet eller noe sånn. Evig bra. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Genial film.. "Eller?, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei,.." Som faren ville sakt.. Lenke til kommentar
.sere Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Jeg synes terkel i knipe er litt oppskrytt jeg. traff nok ikke min humor helt. Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Denne filmen er oppskrytt!Synes filmen var ikke morsom i det hele tatt. Etter filmen og helt ut til nyttår sang/nynnet vennene på alle sangene fra filmen Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Synes den var morsom, jeg. Men er enig i at den ikke burde hatt 11årsgrense. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Vet om en 5åring som så den.. Han var ikke noe begeistret akkurat... iallefall ble selvmordet for mye... Men for oss "litt eldre" så er det jo en knakende morro film! Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Terkel i Knipe er kjempemorsom synes nå jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå