Kadmium Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Å hva med deg sjæl hæ duh, lille støgge dverg hvis det var fett å være nerd så var du et fleskeberg hvis du vil teste meg så er det best for deg at du har helhjelm og skuddsikker vest på dæ fordi min kjeft den er som en luger og det skyter med skæpp på de som juger og du juger så jeg skyter deg snart sparker deg hardt som når de voksne slår for det er for seint å hjemme tryne sitt når boksen den går fordi alt som ligger på bakken kan man tråkke på og tror du at jeg stopper for en rotte som fortsatt bruker potte jah da tar du helt feil for nå har terkel fått nok og hvis du erter meg igjen så blir det bråk. for det man sier er man sjæl det er derfor du er et svært et svært jævla dånglebær slå på ring slå på ring slå på hvem du vil jeg er så snill at jeg slæpper deg en gang til (hva med deg sjæl) for det man sier er man sjæl det er derfor du er et svært jævla dånglebær slå på ring slå på ring slå på hvem du vil så derfor slæpper jeg deg en gang til morra di hun gjørhva som helst for spenn hun er så billig at din far har ti forskjellige menn. faren min han har maskingevær og skyter deg til bringebær gå hjem å se på faren din så veit du hva en pingle er. Åh bare speil meg når jeg disser deg jeg bare fiker deg med flathånd og speiler deg med dissa her en to tre ned på kne og be din sau du er en pikkantilope og en firkantræv og er du med på leken må du tåle steken din dust så la oss leke helikopter at du kræsjer og blir knust du ville ha en duell og nå har du sjøl blitt børna så nå vil jeg ikke høre mer fra deg og hvis jeg gjør det sier jeg motherfuckings fra til de voksne biaaatch!! :!: Jeg fraskriver meg alle skrivefeil. Har jo funnet den på sol.no. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Det der var noe av det verste jeg har sett. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Tragisk film Endret 6. januar 2006 av Impetus90 Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) En av de utrolig få filmene jeg ikke har sett ferdig, såg ikke humoren i den. (De jeg så den sammen med likte den forsåvidt) Endret 6. januar 2006 av GuardiaN-- Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 fordi min kjeft den er som en luger og det skyter med skæpp skarp, faktisk... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 Erru frekk i kjeften får'u spise grus til kveldsmat skjer a sadface, har du bæsj i bleia ? er så lenge siden jeg så den ;p husker ikke akkurat quotene x] er også fett da terkel skal bli drept.. så hopper han ut på gang og sykkelstien.. Onkelen kommer på en gammel moped og sier; "fløtt'ei, polet åpner snart" ahaha Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Gotta love that drunken sailor uncle Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Dårligste filmen jeg har sett. Det eneste folk husket fra filmen, er alle banneordene og de sangene. Handlingen? Nei, det husker dem ikke. Har egentlig denne filmen noe handling? En gutt som setter seg på en edderkopp, og så vil en lærer drepe han? Ellers er det ikke mye handling i resten av filmen. Elendig film. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Dårligste filmen jeg har sett.Det eneste folk husket fra filmen, er alle banneordene og de sangene. Handlingen? Nei, det husker dem ikke. Har egentlig denne filmen noe handling? En gutt som setter seg på en edderkopp, og så vil en lærer drepe han? Ellers er det ikke mye handling i resten av filmen. Elendig film. 5422280[/snapback] Nå er ikke akkurat dette en film man ser for plotets skyld. Hvis du trodde på forhånd at du skulle få en film med dyp story og et ekstraordinært plot må du la meg få klaske deg et par ganger i fjeset... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Dette er en film man ikke skal ta høytidelig. Storkoste meg i kinosalen da jeg så den, jeg. Lettfattelig stemning, platt humor og ekstremt mye banning. Det syns jeg er fint på en sommerdag. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Jason har btw et par artige, kjappe slengord på folk, alá "spermflekk" og "aperonk"(som faktisk faren til en venn av meg kalte meg en gang). Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Dårligste filmen jeg har sett.Det eneste folk husket fra filmen, er alle banneordene og de sangene. Handlingen? Nei, det husker dem ikke. Har egentlig denne filmen noe handling? En gutt som setter seg på en edderkopp, og så vil en lærer drepe han? Ellers er det ikke mye handling i resten av filmen. Elendig film. 5422280[/snapback] delvis enig med deg! Det er definivt ikke den dårligste filmen jeg har sett.. Men det er ikke bra handling i den.. Men den er verdt de minuttene den varer! Tror ikke du har sett så mange filmer om det er den dårligste du har sett men.. Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 ledde høyt av den der stikk av ditt svin sangen! :!: Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 (endret) ledde høyt av den der stikk av ditt svin sangen! :!: 5811212[/snapback] Fælt det var til bumping på deg idag, da. Det heter "lo" ikke "ledde" Endret 25. mars 2006 av Zeromac Lenke til kommentar
Sleep4Life Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 ledde høyt av den der stikk av ditt svin sangen! :!: 5811212[/snapback] Fælt det var til bumping på deg idag, da. Det heter "lo" ikke "ledde" 5811271[/snapback] dialekt! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 ledde høyt av den der stikk av ditt svin sangen! :!: 5811212[/snapback] Fælt det var til bumping på deg idag, da. Det heter "lo" ikke "ledde" 5811271[/snapback] dialekt! 5811374[/snapback] det er ikkenoe skriftspråk som heter "dialekt" man skriver bokmål eller nynorsk.. enkelt og greit! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Det er ikke noe skriftspråk som heter "dialekt" Man skriver bokmål eller nynorsk. Enkelt og greit! 5811406[/snapback] Jepp, enig. Jeg tror ikke jeg kan slå "ledde" opp i ordboka. Jeg ler - har ledd - jeg lo Jeg ler - har ledd - jeg ledde Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Ble fort lei...skikkelig overrated Lenke til kommentar
warpig Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Jepp, enig. Jeg tror ikke jeg kan slå "ledde" opp i ordboka. Det var rart, for det kan jeg. Er du sikker på at han ikke mente at han delte seg i ledd når han hørte sangen? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Ble fort lei...skikkelig overrated 5811907[/snapback] Morsom en gang, men en blir litt lei av alle som skal komme med sitater fra filmen. Ot: Slutt med drittpraten btw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå