pogcj Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Har sett filmen...Slo ganske my an på mine venner ja.Skikkelig syk humor filmen hadde!Likte spesielt sangen om Qwang!Den var også lærerrikt. Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 fet film ja og husk, ikke sett dere på edderkopper i nærheten av nye lærere! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 haha, så den igår.. usannsynlig morsom, spesiellt når jeg sitter å sier "11års grense?" om og om igjen, og ei av de andre sitter og svarer "dansker..." ganske oppgitt hver gang... Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 haha, så den igår.. usannsynlig morsom, spesiellt når jeg sitter å sier "11års grense?" om og om igjen, og ei av de andre sitter og svarer "dansker..." ganske oppgitt hver gang... 5010209[/snapback] Hehe. den var god Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 "Så tok jeg fram kniven og skreik BØØ! Så fant n' veien fort!" Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Har sett den to ganger på dansk, har ikke sett den norske dubben enda.. Er den bra eller? Syns den danske versjonen var genial! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Jeg har ikke sett den danske versjonen enda, så jeg vet ikke om den er bedre enn den norske, men genial er forsåvidt den norske også. Endret 16. oktober 2005 av Espen54 Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Har sett den to ganger på dansk, har ikke sett den norske dubben enda..Er den bra eller? Syns den danske versjonen var genial! 5015121[/snapback] jeg vil si at norsk var drit bra Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Har sett den to ganger på dansk, har ikke sett den norske dubben enda.. 5015121[/snapback] Hehe samme her Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Har sett den to ganger på dansk, har ikke sett den norske dubben enda..Er den bra eller? Syns den danske versjonen var genial! 5015121[/snapback] jeg vil si at norsk var drit bra 5016216[/snapback] Arne var ikke så godt dubbet i starten synes jeg da men... Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Den høres jo jævlig bra ur da Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Genial film. Men har ikke helt forstått hvordan den filmen fikk 11-års grense, dansker er syke. Har bare sett den norsk dubba versjonen, men syns den var sykt bra. Kuleste personen i filmen var nok onkelen til Terkel: "Surprise, motherfuckers" Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 (endret) Synes selvmordet i filmen var i meste laget jeg... 5008424[/snapback] Ja, det var ikke morsomt! Men det var masse annet morsomt da... Lo masse av de runke-ost greiene... Husker ikke helt akkurat hva de sa.... Noe med vortesvin også... Artig Endret 20. oktober 2005 av loco-flirt Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Eg har alle sangene, 5385270[/snapback] Har du låta som er i bakgrunnen av vignetten? Den var instrumental, men bra, så vidt jeg kan huske. Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Idiot. Tror du ikke en moderator ser hva som står der selv om de stygge stjernene er der? 5385290[/snapback] nei.. hate du terkel i knipe? ja:P hehe.. neida. stå på ! neste generasjons moderator! :!: Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Lo masse av de runke-ost greiene... Husker ikke helt akkurat hva de sa.... Noe med vortesvin også... Artig 5034552[/snapback] Pikkantilope og en firkantræv? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Konge film som bare varer 1 time + noen minutter. Herlig humor som de fleste kan få seg en god latter av. Sangene er også herlig. *nynne*...Mora di er med på det meste...*nynne* Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Konge film som bare varer 1 time + noen minutter. Herlig humor som de fleste kan få seg en god latter av. Sangene er også herlig. *nynne*...Mora di er med på det meste...*nynne* 5389169[/snapback] "Stikk av ditt svin, du er for stygg for meg og morra di er med på det meste.. Hun sa det uten et smil." "Å hva med deg sjæl hæ duh, lille støgge dverg hvis det var fett å være nerd så var du et fleskeberg... hvis du vil teste meg så er det best for deg at du har helhjelm og skuddsikker vest på deg." Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Konge film som bare varer 1 time + noen minutter. Herlig humor som de fleste kan få seg en god latter av. Sangene er også herlig. *nynne*...Mora di er med på det meste...*nynne* 5389169[/snapback] "Stikk av ditt svin, du er for stygg for meg og morra di er med på det meste.. Hun sa det uten et smil." "Å hva med deg sjæl hæ duh, lille støgge dverg hvis det var fett å være nerd så var du et fleskeberg... hvis du vil teste meg så er det best for deg at du har helhjelm og skuddsikker vest på deg." 5389324[/snapback] :!: Det beste er den vennlige tonen teksten synges i! Høres ut som om det er en romantisk god natt sang eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Må bare slenge inn slutten på rape sangen i filmen. "Og hvis du ikke slutter og mobbe meg, så sier jeg mother fuckins ifra til de voksene BIAAATCH! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå