Gå til innhold

Var på kino: "Terkel i Knipe"

BigJackW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sett reklame for den, og har aldri sett noe verre møkk innen animasjon. Og er humoren slik som de sier her: Nei, takk. Høres ut som en film for fjortiser.

Men på en annen side, jeg har ikke sett den, så hva vet vel jeg? Poenget var bare at den ikke hørtes fristende ut.

Lenke til kommentar
Sett reklame for den, og har aldri sett noe verre møkk innen animasjon. Og er humoren slik som de sier her: Nei, takk. Høres ut som en film for fjortiser.

Men på en annen side, jeg har ikke sett den, så hva vet vel jeg? Poenget var bare at den ikke hørtes fristende ut.

Trailere er skjelden rettferdig mot hele filmen så se den før du uttaler deg :thumbup:

Filmen hadde ikke bare grov humor den hadde også et budskap mot mobbing og det at en skal holde vennskap kjært :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530

og derfor skal den ha 11års grense på norsk? hehe jeg trur de fleste foreldre ville nekte 11åringen sin å dra på denne filmen hvis de visste hva som ble sagt, ikke at de ikke kunne alt som ble sagt fra før men. må vel si at jeg husker i det fjerne at south park bigger longer and uncut var en stor diskusjon over i sensuer departemanget(eller hva det heter) og de skulle sette 11 eller 16...da blei det da 11 men terkel i knipe har vi ikke hørt noe om :p ikke som jeg har hørt i hvertfall

Endret av medlem-19530
Lenke til kommentar

Ei dame fra Sunnmøre har meldt filmen inn til barneombudet etter at ho så den ilag med sønnen sin og blei sterkt rystet. Ho slo av filmen halveis og var reint sjokka. Ho så den en gang til ilag med mannen sin for å finne en dypere mening eller budskap, men fant ingenting, og meldte derfor filmen til barneombudet.

HAHA

Lenke til kommentar
Ei dame fra Sunnmøre har meldt filmen inn til barneombudet etter at ho så den ilag med sønnen sin og blei sterkt rystet. Ho slo av filmen halveis og var reint sjokka. Ho så den en gang til ilag med mannen sin for å finne en dypere mening eller budskap, men fant ingenting, og meldte derfor filmen til barneombudet.

HAHA

Jaja :roll:

Lenke til kommentar

HAHA

Jeg "hater" slike folk, hva så om sønnen ser en film med vold, og alt det der?

Han blir ikke en voldsmann av det..

Samme som om at sønnen hadde gått seg på foreldra midt i akten...

Han blir ikke pimp av det heller....

BLIR SÅ OPPGITT!

Lenke til kommentar

Kan barn se på nyhetene kan de jammen se på Terkel i Knipe også! Tviler på at barn lærer noen "nye" ord fra den filmen uansett...

Mne hun som har anmeldt den til barneombudet: Fikk ikke hun eller mannen hennes med seg budskapet mot mobbing da..? Det var jo tross alt ei som tok selvmord pga mobbing der :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...