Bombay Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hei Et tradisjonelt bilde , men synes det blir litt tøft. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hvordan lager man sånne bilder? kjempefint! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Sinnsykt flott bilde Hvor lang lukketid brukte du? Endret 12. september 2005 av vegis Lenke til kommentar
Bombay Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Hei Fint at du likte det. Brukte stativ , 30 sek lukker og liten blender. Tok bildet lavt for å få mere trøkk over det - men det er jo en smaksak selvfølgelig. Synes også det er fint om veien svinger litt. Håpet på at det skulle komme et vogntog forbi med mye lys , men... Viktig å trykke før bilen passerer deg. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Tøft bilde. Personlig tror jeg det hadde blitt litt mer interessant om du hadde åpnet blenderen litt slik at du så litt av landskapet bak. Lenke til kommentar
Tjodleik Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Jeg likte bildet ditt veldig godt! Moro å se et slikt bilde uten de klassiske rette lys-stripene! Lenke til kommentar
Bombay Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Hei Brukte blender 10. Dette for å prøve å få dybdeskarphet , morro å få kirke og hus så skarpt som mulig - om jeg klarte det er et annet spørsmål. Var lyset fra bilen jeg ville ha frem - ikke landskap. Takk for bra tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 hvis du skulle hatt med bakgrunnen kunne du jo tatt ett bilde til uten bilen og photoshoppet lysene oppå det (bare ett forslag til en utfordring ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå