SWAT dude... Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Drev å surfet på nettet og så på kabinetter da jeg fant denne saken! http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=LSCS602SESL Saken er den at jeg i lengere tid har tenkt på å bytte ut mitt STYGGE! DUMME! DÅRLIGE! billige kabinett og derfor lurte på om det var noen som hadde noen erfaringer med det ? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Fy fillern så stygt det kabinettet der er! AT DET GÅR ANN! Mener også å ha hørt en del dårlig erfaringer med de der, ustabilt og knirkete! Nei, styr unna og kjøp noe med litt kvalitet og stil Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 JEg vil si at du vil få den samme følelsen av det kabinettet her, som med det du har nå.... Lenke til kommentar
Crinos Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Heldigvis er smaken som baken.. Jeg synest det er et tøft kabinett! Men jeg har ingen kjennskap til kvalitet. For meg har jeg to merker som lager kvalitet. Chieftek og Lian-Li, resten er etter ligninger! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) JEg vil si at du vil få den samme følelsen av det kabinettet her, som med det du har nå.... TT 3 2000A? Ja, helt enig, det er knirkete, dårlige HDD løsning og vibrasjon forplanter seg lett i det! Hadde det vært nå jeg skulle kjøpt hadde jeg IKKE kjøpt TT, i allefall ikke det jeg har nå! Hadde nok blitt Stacker 1/2 eller Tuniq Symmetry Edit: Leif... Endret 12. september 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Den kommentaren var ment til han, whatever kabinett han har Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) synest kabinettet var fint eg men dette var jo seff. mye råere http://www.tuniq.com.tw/Chassis%20Info/Symmetry-1.htm Var linket lit litt over i tråden, av "P-in-P" Endret 12. september 2005 av vegis Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Heldigvis er smaken som baken.. Jeg synest det er et tøft kabinett! Men jeg har ingen kjennskap til kvalitet. For meg har jeg to merker som lager kvalitet. Chieftek og Lian-Li, resten er etter ligninger! Har det selv og utsende er helt ok. - - Litten plass - 100% plastik front - Plastik vindu - Tungvinte hdd og cdrom løsninger - Vibrerer veldig lett - Som sgt alt for mye plastikk + -Utsende kontra pris -Plass til 2 120mm vifter og en 80mm i vindu -Frintilkoblinger i front Kjøp heller et bZerk med display eller et lian li, det er mye bedre Endret 12. september 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Ok, så litt på det bildet der og syntes det så veldig billig ut ja... tenker nå mer på dette: http://www.mamoz.no/produkt/SLC10163/XG_Viper_Case_500W.html PS. skal ha ett PreMod cabiz da jeg ikke orker med for mye modding... mulig jeg modder det gammle kabinettet mitt men i såfal kommer det poster om det. Skal heller ikke ha Lian Li da jeg HAATER firkanta kabinetter og generelt lian li. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Ok, så litt på det bildet der og syntes det så veldig billig ut ja... tenker nå mer på dette: http://www.mamoz.no/produkt/SLC10163/XG_Viper_Case_500W.html PS. skal ha ett PreMod cabiz da jeg ikke orker med for mye modding... mulig jeg modder det gammle kabinettet mitt men i såfal kommer det poster om det. Skal heller ikke ha Lian Li da jeg HAATER firkanta kabinetter og generelt lian li. Det der er ye bedre, leste en test og det kom bra ut Kjøp helle det Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Bestilte nå det andre kabinettet håper det svarer til forventningene Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 http://www.tuniq.com.tw/Chassis%20Info/Symmetry-1.htm Jeg og vil haaa Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Har da etter mye om og men fått tak i kabinettet. nettbutikken www.mamoz.com har ekstermt lang leveringstid.. har ikke innstalert noen av komponentene mine ennå, skal gjøre det etter middag. Btw: kabinettet er pent Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Har da etter mye om og men fått tak i kabinettet. nettbutikken www.mamoz.com har ekstermt lang leveringstid.. har ikke innstalert noen av komponentene mine ennå, skal gjøre det etter middag. Btw: kabinettet er pent Hvilket var det du kjøpte? Lenke til kommentar
wotg Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Huff det kabinettet så ut som noe pinninfarina tegnet i sterk narkorus! Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 jeg bestilte det andre kabinettet. (XG Viper) Jeg har nå fått det montert og er storfornøyd selv om det var litt mye skruer og vanskelige holdere til HDD og CD ROM osv.. Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Serriøst plastic fantastic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå