LowBalls Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 hei, jeg er personlig ingen chelsea fans men siden manu,arsenal og liverpool har egen tråd.. må vel chelsea også få en? bare hold dere saklig Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 De har kjøpt seg til seriegull iallefall Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 De har kjøpt seg til seriegull iallefall er nok enig der ja.... men de må jo få litt penger de også Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Chelsea-fan de siste 14 årene her. =) Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) chelsea fan siden tore-andre flo(?) Endret 13. september 2005 av Ministry Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Her var det stemning må jeg si. Selv om Chelsea har forhåndsbestilt serie gullet så kan dere vel diskutere Chelsea, MU tråden er mye bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå