goliatmo Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Så på ekstrem oppussing her om dagen Der skulle de inrede et rom etter WoW! Derfor kjøpte de alven som står i vinduet på spiderman Endelig slipper vi å se på den stygge halvnakne alven ver gang vi skal bytte spill Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 hm, den er der fortsatt. men den halvnakne alvedukken er på rommet til Espen (det er det han fra ekstrem oppussing heter) Lurer på hvem som vil ha en halvnaken alv på rommet sitt, jeg sverger til troll slik ble iallefall rommet hm... stavet jeg iallefal riktig? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 hm... stavet jeg iallefal riktig? Iallefall tror jeg Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Det er alver som er fete da. Men det er vel noe å glede seg over dette også.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 hm, den er der fortsatt.men den halvnakne alvedukken er på rommet til Espen (det er det han fra ekstrem oppussing heter) Lurer på hvem som vil ha en halvnaken alv på rommet sitt, jeg sverger til troll slik ble iallefall rommet hm... stavet jeg iallefal riktig? Blir sur og misunnelig på den stolen der.. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 hm, den er der fortsatt.men den halvnakne alvedukken er på rommet til Espen (det er det han fra ekstrem oppussing heter) Lurer på hvem som vil ha en halvnaken alv på rommet sitt, jeg sverger til troll slik ble iallefall rommet hm... stavet jeg iallefal riktig? Blir sur og misunnelig på den stolen der.. stolen? Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Haha den stolen har jeg. Sitter i den nå Endret 10. oktober 2005 av gixxerman Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Haha den stolen har jeg. Sitter i den nå å... den stolen ja Lenke til kommentar
Innos Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Vårt hsu er sånn ca 10 ganger styggere en det, lurer på om ejg skal melde oss på. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Det er alver som er fete da. Men det er vel noe å glede seg over dette også.. Alver er generelt kule, men det er to alver jeg har problemer med: Warhamer high elfes fordi de er kjedelige og wow night elfes fordi de alltid går rundt og dreper forsvarsløse low lvl horde (skal ikke ta alle under en kam, men det var iallefall fryktlig mange alver som drepte meg da jeg var i en eller annen skog jeg ikke husker navnet på! De ødela rustningen min og gjorde petten min sur så det var umulig å tjene penger! Hadde det ikke vert for min lvl 60 horde-storebror ,som jeg lånte en gull av, hadde jeg aldri kommet på bena igjen!) Derfor vil jeg ikke ha en wow-alv på rommet *grøsse* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå