TaleX Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) jeg holder på å bygge PC men det fulgte ikke noen skruer med strømforsyningen og jeg finner ingen som passer, kan noen fortelle meg åssen skruer jeg må ha? har prøvd 4mm tjukke og de var for tykke og 3.5 var for tynne... Endret 12. september 2005 av TaleX Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 du bruker samme stuer som til harddisk BTW, så har du linket til forsiden til microplex, ta å ordne linken du Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Prøv ALLE skruene. det følger ikke med skurer med PSU'en, men med kabinettet Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 som sagt er det de du bruker på harddisken. runde med kant og har tagger under. De ser ganske store ut i forhold til de som skal til cdrom Lenke til kommentar
TaleX Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 har prøvd de som jeg bruker på harddisken men de er for små... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 har prøvd de som jeg bruker på harddisken men de er for små... da er det skuene som er haket støre, det finnes to forskjellige typer. Se om du har noe liggene, ta en titt i et gamlet kabinett, eller noe sånt Lenke til kommentar
Xell Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Som nevnt tidligere i tråden her; det følger som regel med mange forskjellige skruer til kabinettet. Men dersom du kjøpte PC ferdig montert pleier butikken å la vær å sende med skruene de fikk til overs (litt dumt). Dersom du har en biltema eller clasohslon butikk i nærheten kan du få kjøpt små poser med diverse PC skruer til en billig penge. PS: de samme skruene som passer på utvendige fester på kabinettet (dører og sånt) passer også på PSU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå