Gjest Slettet+432 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Sliter med virtualhosts her. Min virtualhosts seksjon: # # Use name-based virtual hosting. # #NameVirtualHost *:80 # # VirtualHost example: # Almost any Apache directive may go into a VirtualHost container. # The first VirtualHost section is used for requests without a known # server name. # Include /etc/apache/virtualhosts.conf virtualhosts.conf: # Sysfile.net generelt <VirtualHost *:80> DocumentRoot /var/www/htdocs ServerName sysfile.net ServerAlias www.sysfile.net </VirtualHost> # The Evidence <VirtualHost *:80> DocumentRoot /home/evidence/public_html ServerName evidence.sysfile.net ServerAlias www.evidence.sysfile.net </VirtualHost> Problemet er at om jeg skriver evidence.sysfile.net, så går den uansett til den første siden (første oppføringen i virtualhosts.conf) Ja, har satt opp subdomenet hos domeneshop. Endret 12. september 2005 av Slettet+432 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Sånn, nå fikk jeg skrevet Endret 12. september 2005 av Slettet+432 Lenke til kommentar
olear Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 # # Use name-based virtual hosting. # NameVirtualHost *:80 Husk at første vhost blir bruk hvis den ikke finner rett vhost til addresse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Takk, nå funket det helt fint! Hehe, egentlig bare en liten forglemmelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå