LIRS Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) hvordan skifter man "log on" i xp? har latset ned en men vet ikke hvordan jeg skal få den til å funke edit: Log-on Endret 12. september 2005 av LIRS Lenke til kommentar
smh Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Kan du forklare litt meir kva du meiner her? Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 du vet når du logger inn på windows og velger brukerkontoer feks. skifte utseende der. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 style xp eller logon loader......logons finnre du på themexp.org hvis du bruker style xp så gå på options og ta på "use no resources"....da lagger det ikke Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 har en logon alt, men jeg skal bytte fra den orginale xp logonen til den jeg lastet ned. hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Etter et Google-søk på "change welcome screen": PC Answers. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 fant dette stedet med flere alternativer desuten forklart på norsk. http://itpro.no/download.php?op=viewsdownload&sid=3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå