Gå til innhold

Hvor mye tjener jeg på å bytte ut 9800pro?

Staalkontroll

Anbefalte innlegg

Kva har skjermen å sei for skjermkortet? Du kan ikkje kjøre over oppløyinga til skjermen nei, men det er ikkje berre oppløysing det går på.

Det som kjem an på er kva du bytter til og prioriteringer. Eg ville aldri bytta 9800 med 6600GT, skal du først satse på nytt skjermkort bør du opp i 6800GT\X800XL-klassen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kva har skjermen å sei for skjermkortet? Du kan ikkje kjøre over oppløyinga til skjermen nei, men det er ikkje berre oppløysing det går på.

Det som kjem an på er kva du bytter til og prioriteringer. Eg ville aldri bytta 9800 med 6600GT, skal du først satse på nytt skjermkort bør du opp i 6800GT\X800XL-klassen.

Tenkte mere på at jeg ikke får spillt i høyere oppløsning :):)

Lenke til kommentar
Jeg har selv ett Asus X800XT-PE og er kanon fornøyd. Ville aldri ha orket og brukt penger på 9800 til 6600GT, hadde jeg heller ventet på R520 brikken til ATi.

Ville heller ha satset på oppgradering av annen hardware akkurat nå.

Jeg tjente på det fordi jeg fikk 6600gt fra elkjip.no til 800 kr fordi de feilprisa. Før det hadde jeg 6800gt. Har 6600gt mens jeg venter på å se om det kommer noen nye og bedre agp kort snart. Har nemlig pentium m med adapter på 875hk. Får faktisk nesten 11000 poeng i 3dmark 03 med 6600gt på dette systemet. Men da er skjermkortet vannkjølt. Og det og cpuen maks klokket. Men det er det samme som jeg fikk med min xp2500@2425mhz og 6800gt@stock.

Lenke til kommentar

Venter i spenning her nå. Skal bytte fra 9800Pro til enten X800?? eller 6800GT jeg også.

Har brukt nVidia før, og liker de bedre i bruk. Er mye lettere å endre innstillinger osv. På mitt ATI-kort nå er det et hel**** å få til skikkelig bilde på TV-ut.

Vipper litt mot ATI denne gangen også, hvis de yter så bra som dere sier.

Er det lurt med vifteløst?

Lenke til kommentar

eg held enda på mitt radeon9700 sida det greier seg enda heilt utmerka og neste generasjon skjermkort er vell dei som vil halde seg på nivå med dei nye konsollane

og då slepper eg å oppgradere fleire gonger :)

Anbefaler å venta om du sitter med radeon9800, det vil du tjene mykje på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...