Beeblebrox Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hei, siden jeg er stasjonert i det fjerne nord for å avskrekke russerne i et år leter jeg etter en bærbar pc som kan få tiden til å gå litt fortere. Det jeg kommer til å bruke den til er hovedsaklig spill, men også en del filmavspilling, surfing og lignende. Pcen sin størrelse, vekt og batterikapasitet blir mindre viktig ettersom den ikke kommer til å bli fraktet rundt i noen større grad og vil for det meste være rett ved et strømuttak (men et 10 kilos tungt monster er ikke ønskelig). Det viktigste for meg blir vel da at pcen har et meget godt grafikkort, helst 60GB harddisk eller større, gjerne 1024mb ram og en god skjerm og prosessor (naturligvis). Prisen bør som sagt helst ikke overstige 15000kr, men om den går litt over kan jeg leve med det. De eneste pcene jeg har sett på så langt er Dell Inspiron 9300 og Dell XPS GEN 2 (for dyr), så jeg lurte på hvilke andre alternativer som finnes, spesielt siden jeg har mulighet til å få rabatt på andre merker. Helt til sist: Hvordan er det å spille på en widescreen kontra en "vanlig" skjerm? Tusen takk for alle svar. Lenke til kommentar
rgj Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Har selv en Fujitsu-Siemens Amilo M4438, og kan trygt anbefale denne! Søk litt rundt på forumet her, så finner du masse info om den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå