Bøgge Bakken Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Er det bare meg eller er det litt tull på websidene? Alt er mittstilt og menyene på siden ser ikke ut. Dette ser rett og slett stygt ut. Vis dere skal oppdatere websidene bør dere da gjøre alt med det samme. Når man svarer på på forumet så står det nederst: Ansv. red: Lars Bjerke Det stemmer vel ikke Lenke til kommentar
EC Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Det er nok meg som har fikset på siden. Jeg har testet sidene i Opera og Internet Explorer, og der ser de 100% like ut - og ser bra ut. Hvilken browser bruker du, og hvordan ser det ut hos deg? Jeg setter stor pris på slik tilbakemelding, men skulle gjerne vite litt mer om hvordan / når problemet oppstår. Jeg holder på med å tilrettelegge sidene for nytt design, så det kan bli littegrann rot av og til. Men man lover å rydde opp ASAP dersom dette skulle skje. :smile: Linken på bunnen av forumet vil bli fikset snart. Mvh. Vidar Fagerjord, siteadmin og webredaktør. _________________ http://hinux.hin.no/~vidarf/ Siteadmin på http://www.overklokking.no Moderator / admin på forumet [ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-08-13 14:10 ] Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Det med at når man skal quote så havner teksten under vinduet man skriver i har jeg også opplevet.. har screenshot, skal få lagt den ut en gang og poste ganske snart forhåpentligvis. Det skjer ikke hver gang, det skjer bare av og til og vet ikke helt hvorfor.. Hvis jeg får det er det bare å prøve på nytt og da skjer det ikke,... Mvh. Morten Holje VKII Kontor/Data aka Boqs Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 En av forandringene til meg iallefall er at det er blitt bakgrunnsfarge på menyene, alså ingen bilde, ser ganske dumt ut. Kjører win2000 med nyeste explorer. Og "siste fra forum" står alle topic midtstilt. Edit: Og Forumlogin og Bruktmarked menyene er like brede som bakgrunnsbildet og innholdet er midtstilt. Mens Avdelinger og parnere ikke er litt smalere enn bakgrunnsbildet og innholdet ligger til venstre. Bruker 1152*864 oppløsning _________________ __________ PumpAction [ Denne Melding var redigert av: PumpAction på 2002-08-13 15:21 ] Lenke til kommentar
EC Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Jeg har testet sidene i IE for Mac også nå, og kan ikke finne noen feil. Jeg har forandret forsiden slik at bakgrunnsbildet på de to "stolpene" nå er definert vha. CSS. Dersom noen av dere ikke får opp bildene, bør dere sjekke innstillingene for CSS i browseren deres. Som sagt, her fungerer det aldeles utmerket. Håper ikke at dette blir et problem, for sidene skal etterhvert gå over til å bruke masse CSS. Skal imidlertid sørge for at CSS'en støttes av de vanligste browserne. Mvh. Vidar Fagerjord, siteadmin og webredaktør. Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Hos meg ser allt normalt ut... Kjører Opera 6.03 med WinXp... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. august 2002 Del Skrevet 27. august 2002 alt ser normalt ut her hos meg..heile sida e liksom midt på skjermen (ikkje at det plaga meg).. kjøre WinXP iexplore 6.0...1024x768... har forresten oppdaga at av og til så blir noken svar i forume skreve to ganga... Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 oss meg er alt helt topp, bruker Opera 6.02 og Windows 2000 pro Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 I Konqueror ser alt normalt ut, eneste jeg stusser på, er den innloggings-saken på forsiden. Er ikke rutene man skal skrive brukernavn og passord inn i der alt for lave? Har sett at det er samme i opera, IE 5 & 6 og konqueror. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 jeg har ikke noe av det dere har sagt, alt funker phett Lenke til kommentar
EC Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 Jeg vet at boksene for login på forumet er for små. Jeg skal rette det opp i nytt design - i mellomtiden får det være som det er. Jeg har litt andre ting å bruke tid på... :smile: -Vidar- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå