Dr Kongo Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Er det noen som har erfaringer med overklokking av grafikkort på bærbar? Jeg har geforce4go 420, og kjørte 3DMark2001 på 220/459 (default 200/400). Det gikk helt fint, ingen artifacts. Fikk 4736 poeng (1024x768x16) Men jeg er litt redd for å svi kortet mitt, så jeg klokket ned igjen med en gang. Er overklokking av grafikkort mer risikabelt på bærbar? Hvor langt er det forsvarlig å gå? Alle med erfaringer oppfordes til å dele dem!!!! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Vell du kjører 3Dmark 2000. Hadde en berbar men jeg overklokka litt ,men så merka jeg at det ble veldig varmt inni der. Klokka ned. Tror nok ikke berbar er laget for klokking. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Ville nok ikke overklokka en bærbar, det er trangt og varmt fra føt av og det vil tiden på batteriet vil bli mindre. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Det vil være så lite at det såogsi er ubetydelig. En økning i frekvensen gjør at det blir en liten effektøkning ,men den er liten og dermed vil ikke jeg si at det er en stopper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå