TeggY Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Skal holde diskotek for ferskinger i løpet av denne måneden og trenger hjelp til sanger. Først og fremst er det roligsanger jeg trenger, for det er min oppgave Så hvis dere kan hjelpe meg med dette så ville det glede meg veldig. Alle forslag mottas med takk. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Tsjeriåu...System of a down, atwa for teh win! Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Rolig sanger som i at du kan danse rolig med dama di. Vil si at Tsjeriåo ikke er rolig på den måten:P Andre forslag? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Saybia har noen fine Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Saybia har noen fine Jepp! Saybia er tingen Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Devin Townsend - Things Beyond Things (bare editer bort det skriket som kommer etter sangen, rett og slett ondsinnet av Townsend å skremme folk på den måten...) Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Amazing grace eller the rose Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Devin Townsend - Things Beyond Things (bare editer bort det skriket som kommer etter sangen, rett og slett ondsinnet av Townsend å skremme folk på den måten...) Den er fin ja.. Helt enig i det med skriket.. Forferdelig. Man kan jo bruke Audacity til å klippe bort slutten.. Lykkke til med noobdiskoteket. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Lykkke til med noobdiskoteket. Hah.. Sist vi hadde diskotek tjente vi faktisk bortimot 7000,- vil si det er en god sum med tanke på at det var klassens første diskotek:P Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Sikkert mange som synes det virker sært, men mine forslag er følgende: * REM - Everybody hurts *Poets of the fall - Late goodbye(ikke helt sikker på den) *DDE - Vi ska sjå sola gå ned i havet *Evanescence - My immortal *Eric Clapton - Wonderfull tonight *Eic Clapton - Tears in heaven *DDE - Vinsjan på kaia Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Dido - white flag Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Sanger som (jeg synes) er rolig: Eric Clapton - Tears in Heaven Eric Clapton - You Look Wonderful Tonight Eric Clapton - Layla (Sangen roer seg ned når den kommer til 3:12 minutter) The Eagles - Hotel California Blink 182 - Miss You Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 System of a Down - Roulette (er en romantisk ballade) ca. alt av Tori Amos Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 ca. alt av Tori Amos Cannibal Corpse - Stripped, Raped and Strangled? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Den er av Cannibal Corpse, dessuten skrev jeg "ca". det betyr ikke absolutt alt... Lenke til kommentar
taxfree Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) - Mr. Big - to be with you - Toni Braxton - unbreak my heart - Jennifer Rush - The power of love - Blått & Rått - oppned (sjelden klassiker fra nord:), pm hvis du vil ha den) - Bill Withers - Ain't no sunshine - Nazareth - Love hurts - Bonnie Tyler - total eclipse of the heart - Procol Harum - A whiter shade of pale - Mariah Carey - When You Believe - The Fugees - killing me softly - DDE - vinsjan på kaia - Glenn Medeiros - Nothing's gonna change my love for you - Chris De Burg - Lady in red - Johnny Logan - Hold me now - Elton John - Sorry seems to be the hardest word - Bryan Adams - Everything I do/ Heaven - Cutting Crew - I just died in your arms tonight - Gary Moore - Still got the blues for you - Martika - Toy soldiers - Meatloaf - I would do anything for love - Michael Bolton - When a man loves a woman - M.L.T.R - The Actor - Morten Harket - Kamilla og tyven - R.E.M - Everybody hurts - Scorpions - Winds of change - Seal - kiss from a rose - Tommy Nilson - Öpna din dör - Witney Houston - I will always love you Endret 12. september 2005 av taxfree Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Return, Ronan Keating, Sevage Garden.. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Tenkte du romantiske klinesanger liksom? Her er noen fungerende eksempler: Bryan Adams - (Svært mange! Inside Out er min favoritt) Eric Claption - Wonderful Tonight LeAnn Rimes - How Do I Mariah Carey - Without You / Diverse Eva Cassidy - Fields of Gold Muse - Unintended Sarah McLachlan har mange fine låter Eller tenkte du kanskje på litt mer samtidsinspirert musikk? Maroon 5 - She will be loved Keane - Bedshaped The National Bank - What's Left 3 Doors Down - Here Without You Five for Fighting - Superman Espen Lind - Unloved Feeder - Tumble and Fall The Wallflowers har mange fine låter. U2 - Stuck in a Moment / With or Without You Lenny Kravitz - Calling all Angels / Diverse andre Av musikk som ofte er greit tilgjengelig på CD, hvis det er et poeng, kan du kikke på f.eks: Britney Spears Westlife Backstreet Boys Eller tenkte du på enda mer nostalgiske klinesanger? The Kelly Family - I can't help myself Bravo Allstars - Let the music heal your soul Catatonia - Dead from the Waist Down Joe Cocker & Jennifer Warnes - Love lifts us up where we belong Lenke til kommentar
neb Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Damien Rice - Amie Damien Rice - Cannonball Damien Rice - Delicate Damien Rice - The Blowers Daughter + mange andre. sting - shape of my heart + mange andre. sting - Fragile Postgirobygget - idyll Postgirobygget - Jeg er ikke full jeg er beautifull Rolling Stones - Angie Guns n roses - Don't Cry ( ) Noen i forbifarta, lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå