ErlendRU Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg har konto der, men husker ikke brukernavnet mitt Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg har konto der, men husker ikke brukernavnet mitt g15seekshardcock Lenke til kommentar
ivers_91 Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 jeg har side der og er innom av og til, men er enig med andre...sia er drit dårlig og kjedelig! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Dårlige sider, absolutt ingenting interessant. Bare standard "portal" uten noe nytt og spennende! Dessuten er sidene noe grasalt trege og fulle av bugs, spesielt i forumet. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Det er jo tross alt over 700 innloggede akkurat nå på hamarungdom, så tror neppe det "dårlige ryktet" har gjort så mye.. Men synes det er dumt at en sida skal blir stemplet som "bad" bare fordi noe ble bortført.. men tror ikke dette er tilfellet uansett. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Hvem skole går du på?.. Den hamarungdommen jeg stiftet kjennskap til via TG05 var noen fjortis-ungdommer som rånte rundt og spiste på Peppes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå