The Norwegian Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 For en stund siden ble en jente "kidnappet" fordi hun hadde snakket med et par gutter på HU... hun dro til gudvethvor og ble borte og derfor fikk hamarungdom et dårlig rykte... hva synes du om dette? Og hva synes du om HU generelt? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hva er det? Ungdom fra hamar? =/ Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Hva er det? Ungdom fra hamar? =/ www.hamarungdom.no Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Har aldri hørt om den hendelsen der, men henger ikke så mye der uansett. Er så SINNSYKT mange fjortisser. Er innimellom inne på forumet der, det er artig. :!: Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Hva pokker? Hm? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Holder til på Folloungdom.no, men dama holder til på Hamarungdom.no Er ikke så veldig mye innom da. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Holder til på Folloungdom.no, men dama holder til på Hamarungdom.no Er ikke så veldig mye innom da. hadde aldri trudd at follo ungdommen hadde sin egen nettside å henge på .. er jo dødt som bare det her ute jo hehe... Follo lokal TV for teh win :!: Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Sykt stusslig side med masse sykt stusslige folk. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 tipper kontoen min på hamarungdom er slettet for lengst Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Death to HamarUngdom! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 hadde aldri trudd at follo ungdommen hadde sin egen nettside å henge på .. er jo dødt som bare det her ute jo hehe... Follo lokal TV for teh win :!: Er helt utrolig dødt der. Follotv! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Indeed! Fjortissfaktor deluxe.. *blæ* Lenke til kommentar
Nodland Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg er registrert der fordi jeg kjenner folk som bor i nærheten og er registrert. Det er helt ok. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Neimen søren da.. Tror dere ikke gnomene bak FolloUngdom.no har mekka DrammenUngdom.no!! SÅNT er en fornærmelse til byen min.. *grom* Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 hadde aldri trudd at follo ungdommen hadde sin egen nettside å henge på .. er jo dødt som bare det her ute jo hehe... Follo lokal TV for teh win :!: Er helt utrolig dødt der. Follotv! :!: :!: :!: har du sett han nyhetsoppleseren med briller eller? han skifter tonefall oftere enn jeg blunker... Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 litt kjett, men skjekker sia mi hver dag Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Forumet det er det verste jeg har vært borti. Har profil der, sjekker den bare av gammel vane. Lenke til kommentar
royale Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg bor på Hamar og hamarungdom er no dritt, jeg er aldri innpå der, bare kåte fjortiser ,fyllesvin og gangsthere der. Lenke til kommentar
royale Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Tihihi , det syns jeg å, men jeg skal bort nå, hade, klemz fra snuppa di, lol :))) smilyene skal være orginale... Endret 12. september 2005 av ctv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå