Zapking Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 [iC' date=13/09/2005 : 00:53] Jau, Play har god service og gode priser. Absolutt noe å se etter for spill- og film-entusiaster.Selv bruker jeg som oftest Amazon.co.uk og Play når jeg kjøper fil/spill. Det varierer litt i prisene, men jeg bruker Play hovedsaklig fordi de har lave priser, mange tilbud, og frakt som er inkludert i prisen. Amazon.co.uk bruker jeg fordi de har brukeromtaler, de har et marketplace (hvor ting kan skaffes uhorvelig billig), de har også god service, og de er noen få prosenter mer effektive (Feks: pakken kommer etter 4 dager fra Amazon, og etter 5 dager fra Play). Uansett fint å høre at de faktisk tilkaller deg, og ikke at du må tilkalle dem. Men så er jo ikke dette noen bombe, engelskmenn er ofte de mest siviliserte og høfflige folk det er å ta av. EDIT: Det eneste som stopper meg i å KUN handle fra Amazon og Play er jo vår alles "venn"... Tollen! Hvordan handler du spill på amazon.co.uk??? Hver gang jeg prøver så får jeg feilmelding. Jeg har skrevet en post om problemet. Den ligger under nettverkstjenester: Handle spill på Amazon.co.uk Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 [iC,13/09/2005 : 00:53] Jau, Play har god service og gode priser. Absolutt noe å se etter for spill- og film-entusiaster.Selv bruker jeg som oftest Amazon.co.uk og Play når jeg kjøper fil/spill. Det varierer litt i prisene, men jeg bruker Play hovedsaklig fordi de har lave priser, mange tilbud, og frakt som er inkludert i prisen. Amazon.co.uk bruker jeg fordi de har brukeromtaler, de har et marketplace (hvor ting kan skaffes uhorvelig billig), de har også god service, og de er noen få prosenter mer effektive (Feks: pakken kommer etter 4 dager fra Amazon, og etter 5 dager fra Play). Uansett fint å høre at de faktisk tilkaller deg, og ikke at du må tilkalle dem. Men så er jo ikke dette noen bombe, engelskmenn er ofte de mest siviliserte og høfflige folk det er å ta av. EDIT: Det eneste som stopper meg i å KUN handle fra Amazon og Play er jo vår alles "venn"... Tollen! Hvordan handler du spill på amazon.co.uk? Hver gang jeg prøver så får jeg feilmelding. Hvorfor jeg handler hos dem? Du spør jo om noe som jeg faktisk allerede har svart på! Lave priser, god service, godt utvalg, osv osv. Jeg har aldri fått opp en eneste feilmelding når jeg handler hos Amazon (eller noen andre nettbutikker for den saks skyld). Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Digga play.com helt til jeg fikk en toll på 150kr, dermed gikk WoWfra 320 - 470kr. Bestillte det derfra siden jeg trodde det var billig men det ble visst dyrere enn wow koster på de dyreste butikkene i norge, kjippt. Er vel ikke Play sin feil at du ikke har giddet å sette deg inn i de NORSKE tollreglene... Det hender forøvrig ofte at dyre ting slipper gratis gjennom, men det er i så fall bare flaks... Lenke til kommentar
Zapking Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) [iC,14/09/2005 : 22:14] [iC,13/09/2005 : 00:53] Jau, Play har god service og gode priser. Absolutt noe å se etter for spill- og film-entusiaster.Selv bruker jeg som oftest Amazon.co.uk og Play når jeg kjøper fil/spill. Det varierer litt i prisene, men jeg bruker Play hovedsaklig fordi de har lave priser, mange tilbud, og frakt som er inkludert i prisen. Amazon.co.uk bruker jeg fordi de har brukeromtaler, de har et marketplace (hvor ting kan skaffes uhorvelig billig), de har også god service, og de er noen få prosenter mer effektive (Feks: pakken kommer etter 4 dager fra Amazon, og etter 5 dager fra Play). Uansett fint å høre at de faktisk tilkaller deg, og ikke at du må tilkalle dem. Men så er jo ikke dette noen bombe, engelskmenn er ofte de mest siviliserte og høfflige folk det er å ta av. EDIT: Det eneste som stopper meg i å KUN handle fra Amazon og Play er jo vår alles "venn"... Tollen! Hvordan handler du spill på amazon.co.uk? Hver gang jeg prøver så får jeg feilmelding. Hvorfor jeg handler hos dem? Du spør jo om noe som jeg faktisk allerede har svart på! Lave priser, god service, godt utvalg, osv osv. Jeg har aldri fått opp en eneste feilmelding når jeg handler hos Amazon (eller noen andre nettbutikker for den saks skyld). Jeg sa hvordan, ikke hvorfor... Hvor i landet bor du hen forresten? Kanskje det har noe med det å gjøre? Endret 14. september 2005 av Zapking Lenke til kommentar
Destructionz Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Digga play.com helt til jeg fikk en toll på 150kr, dermed gikk WoWfra 320 - 470kr. Bestillte det derfra siden jeg trodde det var billig men det ble visst dyrere enn wow koster på de dyreste butikkene i norge, kjippt. Er vel ikke Play sin feil at du ikke har giddet å sette deg inn i de NORSKE tollreglene... Det hender forøvrig ofte at dyre ting slipper gratis gjennom, men det er i så fall bare flaks... Har ikke sagt det ikke var min feil, ble bare litt skuffa/overrasket. Ja og da har jeg hat jevlig flaks ^^ Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 [iC,14/09/2005 : 22:14] [iC,13/09/2005 : 00:53] Jau, Play har god service og gode priser. Absolutt noe å se etter for spill- og film-entusiaster.Selv bruker jeg som oftest Amazon.co.uk og Play når jeg kjøper fil/spill. Det varierer litt i prisene, men jeg bruker Play hovedsaklig fordi de har lave priser, mange tilbud, og frakt som er inkludert i prisen. Amazon.co.uk bruker jeg fordi de har brukeromtaler, de har et marketplace (hvor ting kan skaffes uhorvelig billig), de har også god service, og de er noen få prosenter mer effektive (Feks: pakken kommer etter 4 dager fra Amazon, og etter 5 dager fra Play). Uansett fint å høre at de faktisk tilkaller deg, og ikke at du må tilkalle dem. Men så er jo ikke dette noen bombe, engelskmenn er ofte de mest siviliserte og høfflige folk det er å ta av. EDIT: Det eneste som stopper meg i å KUN handle fra Amazon og Play er jo vår alles "venn"... Tollen! Hvordan handler du spill på amazon.co.uk? Hver gang jeg prøver så får jeg feilmelding. Hvorfor jeg handler hos dem? Du spør jo om noe som jeg faktisk allerede har svart på! Lave priser, god service, godt utvalg, osv osv. Jeg har aldri fått opp en eneste feilmelding når jeg handler hos Amazon (eller noen andre nettbutikker for den saks skyld). Jeg sa hvordan, ikke hvorfor... Hvor i landet bor du hen forresten? Kanskje det har noe med det å gjøre? Sorry, trodde du skrev "hvorfor kjøper du på Amazon?". Må lære meg å lese innleggene bedre. Hva mener du? Jeg registrerer meg nå bare, med navn, adresse, bosted, tlf. nummer, visa-kort-kode, mail-adresse, osv. Så handler jeg nå bare, da. Ikke vankseligere enn det. Som du kan se i profilen min, bor jeg på en plass som heter Skogn, som ligger i Nord-Trøndelag. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Bestillte noe fradag den 2. Har ikke fått det enda og de har ikke trekkt penger så er det noe feil? Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Det går an å sende en mail og spørre hva som har skjedd med bestillingen Så lang tid skal det ikke ta, med mindre varen ikke er på lager. De pleier å si ifra om det i såfall, sjekk ordrestatus. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Dersom regjeringa skulle finne på å øke tollgrensa til 1000kr vil nok Play.com og andre utanlandske butikkar få ein merkbar økning på bestillingar frå Norge. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Bittelitt OT men må nevnes likevel: Jeg fikk Final Fantasy i dag, Spirits Within fra 2001 (filmen). Genial film. Anyways, da jeg hadde sprettet opp plasten, så jeg at coveret var knust. Det var riktignok denne gangen bare et lite "hull", men likevel irriterende. Fanken da, Play! Skal dere ikke lære? Jeg kommer til å sende klagebrev fra nå av, på alle DVD'er og spill jeg får fra dem hvor innpakkningen er skadet (skal ikke kreve penger eller noe sånn, skal bare klage). Håper andre også gjør dette, da de til slutt blir "tvungen" til å endre innpakkningen. Dersom regjeringa skulle finne på å øke tollgrensa til 1000kr vil nok Play.com og andre utanlandske butikkar få ein merkbar økning på bestillingar frå Norge. Garantert. Forresten derfor de nøler så jævlig med det. Endret 15. september 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
kiios Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) vorfor ringe dem? Endret 15. september 2005 av kiios Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 men blir det ikke møkje i porto når du bestiller fra så langt vekke?? eller? Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Porto er inkludert i prisen. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Porto er inkludert i prisen. Og uansett, fra Amazon, som også ligger i England, så koster det bare 20-40kr i frakt. Lenke til kommentar
Supposedly Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 engelskmenn er ofte de mest siviliserte og høfflige folk det er å ta av. Mm...det trodde jeg også, til jeg flyttet dit og forstod at "service" er et fremmedord i veldig mange situasjoner. Play (og Amazon) er heldigvis unntak til denne regelen. Forresten tar det like lang tid å få pakker fra Play hit til London som til Norge. :!: Lenke til kommentar
Luciên Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg er også en trofast kunde av www.play.com samt www.cdwow.com(import butikk-gratis frakt ) har heller eladri hatt noen problemer.. det hendte en gang at pakken min ble litt sen pga toll.... dette viste jeg ingenting om. så jeg sendte en mail til play og forklarte hvor lenge og langt jeg hadde lengtet etter pakken min. jeg fikk svar en dag senere hvor de sto at de beklaget så mye for den ubeleilige ventetiden og at de hadde sendt meg en tilsvarende pakke samme dag.. jeg endte da opp md 2 av samme men måtte jo betale en liten formue i toll siden pakkene kostet 2000 hver.. :S Menne go Play Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå