Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor ADSL: Ingen fare !


Anbefalte innlegg

Jeg ser at enkelte mener at eksisterende abonnements-løsninger fortsatt skal gjelde. Men det skal jo bli dyrere for storsurfere, så da må jo eksisterende abonnenter flyttes over på nye online ADSL for at dette skal gjelde?

 

Ved den nye ordningen må man betale for en tilleggspakke på 5GB for å beholde hastighet utover 1GB. Hva hvis man bruker bare 3GB av den pakken? Blir da resterende 2GB overført til neste måned? Hvis ikke, så får man jo ikke hva man betaler for.

 

Forrige avsnitt sendte jeg i mail til Telenor, så dette kommer jeg tilbake til dersom jeg får svar.

 

Sveinl.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-08-14 10:02, Sveinl skrev:

Jeg ser at enkelte mener at eksisterende abonnements-løsninger fortsatt skal gjelde. Men det skal jo bli dyrere for storsurfere, så da må jo eksisterende abonnenter flyttes over på nye online ADSL for at dette skal gjelde?


Ingen abonnement blir flyttet over uten at kunden selv ber om det, det ville jo vært galt.

Deres nye tilbud sier heller ikke noe sted at det skal bli dyrere for storsurfere som allerede har DSL. Det må i så fall komme som en generell prisøkning på alle abonnement, noe som hvertfall ikke ble offisielt varslet i denne omgang.

 

 

 

digi.no:

- Så kunder som planlegger å bruke bredbåndstjenester bør altså droppe "Folke-ADSL"-tilbudet og i stedet kjøpe seg en av Telenors tradisjonelle ADSL-linjer med fri bruk?

 

Knut Håkon Nilsen, direktør i Telenor Plus:

- Ja, skal du virkelig bruke bredbåndstjenester, bør du se på en av de andre ADSL-tilbudene våre. Vårt nye tilbud gir høy fart og alltid på til kunder som ikke skal laste ned så mye, sier Nilsen."

 

( http://www.digi.no/dtno.nsf/pub/te20020813...949_er_99284504 )

 

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Vice på 2002-08-14 10:24 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-14 10:02, Sveinl skrev:

Ved den nye ordningen må man betale for en tilleggspakke på 5GB for å beholde hastighet utover 1GB. Hva hvis man bruker bare 3GB av den pakken? Blir da resterende 2GB overført til neste måned? Hvis ikke, så får man jo ikke hva man betaler for.


Forrige avsnitt sendte jeg i mail til Telenor, så dette kommer jeg tilbake til dersom jeg får svar.





 

Da har jeg fått svar fra Telenor:

 

"Ja, dersom du kun bruker deler av 5 GB-pakken du har kjøpt kan du overføre resten av pakken til neste måned. Pakken du kjøper er holdbar i ett år."

 

Sveinl.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...