Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor ADSL: Ingen fare !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Med Nye Online ADSL ønsker Telenor Plus primært å gi et tilbud til kunder som kan tenke seg ADSL, men som til nå synes dette har vært for dyrt. Slik imøtekommer dette produktet behovene mot nye kundesegmenter," sier direktør Knut Haakon Nilsen i Telenor Plus.

 

Dere gadd ikke lese dette her og fortså meningen med det? Legg spesielt merke til biten "men som til nå synes dette har vært for dyrt.".... Dette beviser at ledelsen i Telenor enten lever i en annen verden, totalt uten bakkekontakt og økonomisk sans, eller de er rett og slett for feige til å omgjøre beslutningene til Dene Tormod som satt før.

 

Jeg mener nå fortsatt at vi kan ta det knusende med ro, for Telenor har ikke kommet med noe nytt og revolusjonerende, og så lenge NGT (og alle de andre ISP'ene) fortsetter med sine tjenester, kan Telenor se langt etter en lønnsom internett industri blant sine tjenester.

 

Jeg for min del er stolt av ikke å ha en flekk Telenor blant mine regninger. Inntill de faktisk tilbyr noe jeg kan tjene på, vil det fortsette slik i overskuelig framtid.

 

Lord Thaniel

----------------------

When a new era begins, something stirs in the underworld.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-13 16:02, Menkromsen skrev:

Jeg er så lykkelig at jeg kunne ....
:grin:
Så HERLIG DA !!!!


ADSL er livet

Ble bare kjempeglad da jeg leste at den typen som brukes nå, fortsatt skal gjelde.


Sorry hvis dette passe dårlig inn i denne posten,

MEN jeg bare måtte fortelle dere hvor lykkelig jeg er :razz:


Lenge leve ADSL !!!


 

 

Veit ikke helt om jeg vil beholde Telenor ADSL abonnementet selv om det ikke blir noe forandring på det. Vet ikke om jeg vil støtte Telenor med penger når de kommer med slike latterlige tilbud :sad:

TELENOR ET STEG TILBAKE I FORTIDEN

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-13 14:28, smetho skrev:

Wotan: Man må ha et internett-abm i tillegg ja. Dette blir vel en 100kr ekstra :smile: Men nevner de noe om det i reklamen? Neeeei... :smile:


 

Feil ! Prisen de har kommet med her er inkl. internett abm. (Basis kalles det vel) , så det skal ikke komme 100 kr. i tillegg.. Så da er det kanskje greit at de har utelatt i det fra reklamen da :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


Feil ! Prisen de har kommet med her er inkl. internett abm. (Basis kalles det vel) , så det skal ikke komme 100 kr. i tillegg.. Så da er det kanskje greit at de har utelatt i det fra reklamen da :wink:



 

Hmm, rart da: Sitet fra Telenor sine (adsl)sider:

"Har du et Online Internett- abonnement fra før, kommer ADSL på toppen av abonnementet. "

 

Det er det jeg har....er det jeg som har misforstått noe nå eller?

Lenke til kommentar

Det er trist å bo i et land der målsetningen med telepolitikken er at det statlig eide teleselskapet skal tjene mest mulig penger.

 

5 gb i måneden! Det er jo ingenting! 20 kr pr gb! Nei nei nei.

 

Hvis dette abbonementet hadde kosta 200 kr eller mindre kunne det hatt noe for seg.

 

Er det noen som vet, hvor store deler av landet har _ikke_ Telenor konkurranse på ADSL?

 

mvh

Are-Harald.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-13 13:25, Stonescream skrev:

Greit nok at de utvider sitt tilbud, men blir litt kvalm av "nå kan alle få adsl som tidligere syntes dette var for dyrt"


Er nok ikke med i ALLE der jeg med et 700 nummer hjem.


Heldighvis 1 år til på uninett selv om det ikke er helt stabilt.


 

Hvor bor du da ?

Jeg bor i Ørsta (også 700 nummer) og har ADSL...

Lenke til kommentar

Den 2002-08-13 18:17, arehb skrev:

 

Det er trist å bo i et land der målsetningen med telepolitikken er at det statlig eide teleselskapet skal tjene mest mulig penger.

 

 

Like trist som det er å bo i et land hvor mange

små sparere taper penger FORDI staten, via Post og

tele tilsynet, begrenser fortjenesten. Ikke rart aksjen synker. Og godt at ikke jeg kastet bort noen penger på det. Men så igjen siden staten fremdeles eier aksjer, så har vel jeg ihvertfall et lite teoretisk eierskap jeg og...

Men nå vet jeg ikke hvilkent land du bor i... :)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-13 18:17, arehb skrev:


Det er trist å bo i et land der målsetningen med telepolitikken er at det statlig eide teleselskapet skal tjene mest mulig penger.


5 gb i måneden! Det er jo ingenting! 20 kr pr gb! Nei nei nei.


Hvis dette abbonementet hadde kosta 200 kr eller mindre kunne det hatt noe for seg.


Er det noen som vet, hvor store deler av landet har _ikke_ Telenor konkurranse på ADSL?


mvh

Are-Harald.


 

1 GB, ikke 5 GB :wink: ...ser at de som bestiller nye online adsl, får ubegrenset bruk frem til 1 januar 2003...etter det er det 99,- per 5GB-pakke ekstra i mnd., eller 49,- for 1 mnd. nattsurf.....må nesten undersøke andre leverandører her når det nærmer seg slutt på kontrakten...tror nok ikke at telenor har kommet med siste kort ennå...men uansett hvilket kort det måtte være; resultatet blir mindre kunder.

Lenke til kommentar

Hmm, først trodde jeg at 1GB var ganske mye. Men etter litt kalkulasjon så tar det faktisk ikke mer enn 2,7 timer å hente ned 1GB ved den hastigheten..

 

Menmen, uansett er det jo et ekstra alternativ, og for de fleste enkle websurfere vil det uansett være nok. Litt verre blir det med streaming, men fortsatt ingen krise..

 

Jaja, for min del er det viktigere at Telenor tyner mest mulig ut av ADSL kundene sine og får flest mulig slik at de får råd til å bygge ut der jeg bor.. (Ond latter.. :smile:

 

Mvh.

Tore K.

Lenke til kommentar

Jeg jobber på ELkjøp, og jeg har hørt RYKTER om at 704/128kb/s linja kommer til å gå opp til 995kr per. mnd om kort tid!, men det er bare rykter ikke bekreftet av telenor.

 

 

Faktis ganske fornøyd med Telenor, men jeg gleder meg til den dagen jeg har Full duplex internett. SDSL eller no. hater at hastigheten synker no Jævelig når noen laster ned ting fra meg! :sad:

Lenke til kommentar

hmm..hvist de beholder det så kan det vere ok, men de bør kunne tilby raskere linjer, hos Tiscali kan en få 2048/256 linjer, og jeg hadde håpet på et 2048/512 tilbud fra Telenor, for ca. 1500,- i måneden.

 

da hadde både jeg og jobben vert mye lettere over en hvis sikkerhet på at ting kommer frem overnatta

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...